اخبار داغ

نامه مجمع منادیان عدالت و اصلاح به استاندار کرمانشاه؛

سریع و صریح در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی ۲۰ نفر فعال در ستاد روحانی اطلاع رسانی کنید/ تقویت شائبه برنامه ریزی در راستای تاثیرگذاری‌ انتخابات پیش رو

سریع و صریح در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی ۲۰ نفر فعال در ستاد روحانی اطلاع رسانی کنید/ تقویت شائبه برنامه ریزی در راستای تاثیرگذاری‌ انتخابات پیش رو
مجمع منادیان عدالت و اصلاح در نامه ای به استاندار کرمانشاه خواستار اطلاع رسانی سریع و صریح درباره استخدام ۲۰ نفر از فعالان ستاد روحانی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، مجمع منادیان عدالت و اصلاح در نامه ای به استاندار کرمانشاه خواستار اطلاع رسانی سریع و صریح درباره استخدام ۲۰ نفر از فعالان ستاد روحانی شدند. متن نامه به شرح ذیل است

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا کُونُوا قَوَّامینَ بِالْقِسْطِ شُهَداءَ لِلَّهِ وَ لَوْ عَلى‌ أَنْفُسِکُمْ أَوِ الْوالِدَیْنِ وَ الْأَقْرَبینَ

اى کسانى که ایمان آورده‌اید! کاملًا قیام به عدالت کنید! براى خدا شهادت دهید، اگر چه (این گواهى) به زیان خود شما، یا پدر و مادر و نزدیکان شما بوده باشد.

سرور ارجمند جناب آقای مهندس بازوند، استاندار محترم کرمانشاه

سلام علیکم

انتظار می رفت بعد از گذشت سه چهارم زمان سند چشم انداز 20 ساله که بر تلاش در جهت تحقق عدالت اجتماعی و ایجاد فرصت های برابر تاکید نموده است شاهد رانت‌های دولتی برای هم پیالگان سیاسی و حزبی نباشیم، ولی دریغ و درد که متاسفانه دولتی که شعار تدبیر و امید داشت هر روز پرده‌ای جدید از بی عدالتی نمایان می نماید که نه تنها تدبیری در آن مشاهده نمی شود بلکه مایه نا امیدی توده ملت می شود.

از مهمترین اصول عدالت در سیستم اداری شایسته گزینی و فرصت های برابر برای همه است و کمترین انتظار مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب  و ولی نعمتان آن رعایت عدالت از سوی مسئولین دولت به عنوان بازوی اجرایی نظام است.

بنا به نقل رسانه ها -که متاسفانه از سوی استانداری کرمانشاه و شخص حضرتعالی تا کنون تکذیب نشده است- نامه تبدیل وضعیت استخدامی لیست 20 نفره ای از کارکنان شرکتی -بدون در نظر گرفتن ضوابط و قوانین استخدامی- در سفر اخیر معاون رئیس جمهور  از سوی شما صادر شده است که تنها تفاوت آنها نسبت به کارکنان هم ردیف، فعالیت در ستاد انتخاباتی رئیس جمهور محترم می باشد. حاتم بخشی های اینچنینی به فعالان سیاسی و رسانه ای وابسته به جناحی خاص در ماه های پایانی دولت شائبه برنامه ریزی در راستای تاثیر گذاری در انتخابات پیش رو را تقویت می‌نماید.

چنین اقداماتی که متاسفانه با قبول فشار احزاب سیاسی از سوی شما صورت می پذیرد هر چند از نظر این افراد ادای دین شما است ولی نه تنها نافی تدبیر و باعث نا امیدی قاطبه مردم بلکه ناقض شعارهای آتشین دولت محترم در حقوقدانی و رعایت قانون است.

بر همین اساس مجمع منادیان عدالت و اصلاح به نمایندگی از مردم شریف استان از شما تقاضامند است هرچه سریع و صریح در این زمینه اطلاع رسانی فرمایید. امید است تکذیب اصل خبر از سوی شما مهر تاییدی باشد بر خدمتگزاری خالصانه شما در ما ه های پایانی این دولت.

اجرکم عندا...  
 

مجمع منادیان عدالت و اصلاح

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه