اخبار داغ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تکمیل طرح تفصیلی نیشابور تا سال آینده

تکمیل طرح تفصیلی نیشابور تا سال آینده
صادق مالواجرد در رابطه با منطقه ثامن مشهد گفت: طرح تفصیلی منطقه ثامن تهیه‌شده است و بعد از اظهار نظر مدیریت شهری درباره این طرح، دوباره در شورای عالی مسکن و شهرسازی تصویب خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزانه صادق مالواجرد، معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در گفت‌وگو با صبح توس گفت: مرجع تصویب طرح منطقه ثامن، شورای عالی مسکن و شهرسازی است، آخرین مصوبه این شورا این است که طرح تفصیلی ویژه، جهت ویژگی‌های منحصربه‌فرد بافت اطراف حرم اتفاق بی افتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: طرح تفصیلی منطقه ثامن تهیه‌شده است و بعد از اظهارنظر مدیریت شهری درباره این طرح، دوباره در شورای عالی مسکن و شهرسازی تصویب خواهد شد.

,

معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران خاطرنشان کرد: آنجا کانون تشیع است و به زائر و مجاور باید توأمان باهم دیده می‌شد.

,

صادق مالواجرد اظهار داشت: طرح راهبردی تهیه‌شده بود و باید ذیل آن طرح تفصیلی تهیه شود که هنوز به شورای عالی نرسیده است.

,

وی ادامه داد: شورای عالی باید پاسخگوی مصوباتی باشد که انجام داده، باشد. حتماً طرحی که تاکنون انجام‌شده است تصویب‌شده است و بررسی‌ها در آنجا شده است ولی بر اساس آنچه در بافت پیرامون حرم گذشته است، طرح پیشنهادی آینده بر اساس آن مطرح خواهد شد.

,

معاون شهرسازی و معماری وزیر و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تأکید کرد: در سنوات گذشته اتفاقاتی که اطراف حرم افتاده است به‌هیچ‌عنوان قابل دفاع نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه