اخبار داغ

شهرک زاگرس خرم آباد به حال خود رها شده است/ موج بازگشت صنوف خودرویی به داخل شهر

شهرک زاگرس خرم آباد به حال خود رها شده است/ موج بازگشت صنوف خودرویی به داخل شهر
نبود حداقل زیرساخت عمرانی در شهرک صنوف زاگرس خرم آباد، صاحبان واحدها را راهی شهر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، زمانی که تعمیرکاران خرم‌آبادی تمام وسایل کارشان را ازسطح شهر جمع کردند، با امیدی راهی شهرک صنوف خودرویی زاگرس شدند و برای خرید واحدهایی از شهرک اقدام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

آبرسانی، توزیع برق، آسفالت، روشنایی، سرویس بهداشتی و مکانی برای نماز خواندن شاید یکی از ابتدایی ترین زیرساخت هایی است که برای مکانی که اسم شهرک را یدک می کشد لازم باشد، اما قریب به دو دهه است که شهرک صنوف زاگرس خرم‌آباد با استقرار  و فعالیت۳۰۰ واحد صنفی خودرویی، نه تنها ساماندهی نشده بلکه هر روز در شرایط نامناسب تری قرار می گیرد.

,

به گفته کسبه، مشکل اصلی شهرک نداشتن متولی مشخص و معین است چراکه ابتدای راه‌اندازی شهرک قرار بود شهرداری در عقد قراردادی با سرمایه‌گذار شهرک و با در اختیار گرفتن چندین واحد در راستای تأمین زیرساخت اقدام نماید که متأسفانه این امر محقق نشد.

,

, ,

بسطامی، صاحب یک واحد صنفی فعال و حاضر در شهرک در گفت‌و‌گو با خبرافلاک اظهار داشت: تعداد زیادی از کارگران در واحدهای صنفی خودرویی زاگرس در بدترین شرایط و بدون امکانات و خدمات اولیه مشغول فعالیت هستند و بنا بر همین وضعیت نامناسب درصدد انتقال وجابه جایی به شهر هستند.

,

وی با اشاره به فروختن زمین مسجد شهرک، افزود: درب سرویس های بهداشتی به دلایل نامشخصی بسته شده است، نبود آب آشامیدنی، قطعی برق و نداشتن آسفالت مناسب از دیگر مشکلاتی است که ما هر روز با آن مواجه هستیم.

,

این صاحب واحد صنفی عنوان کرد: سرمایه‌گذار اصلی و هم‌چنین متولیان و  مسئولین شهرستان و استان باید نظارت کنند و با ارائه راهکار در صدد رفع این مشکلات اقدام نمایند.

,

, ,

شهرک صنوف زاگرس با ظرفیت هزار و ۲۰۰ واحد صنفی می تواند مرکزی مهم و مفید برای ساماندهی صنوف خودرویی داخل شهر به  بیرون باشد براین اساس مسئولین مربوطه تا قبل از موج بازگشت صاحبان صنوف به سطح شهر باید برای رفع معایب زیرساختی شهرک بفکر راه چاره باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه