اخبار داغ

مدیر عامل خانه مطبوعات لرستان:

خبرنگاران لرستانی از تسهیلات کرونا محروم شدند

خبرنگاران لرستانی از تسهیلات کرونا محروم شدند
موسوی، مدیر عامل خانه مطبوعات لرستان گفت: خبرنگاران لرستانی از تسهیلات کرونا محروم شدند که می طلبد بازنگری صورت گیرد تا این افراد بتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک سید احمد موسوی شب گذشته در دیدار معاون وزیر کار با اعضای خانه مطبوعات لرستان که در این خانه برگزار شد اظهار داشت: مطبوعات استان علیرغم همه موانع و مشکلات در ایام کرونا فعال بودند و چاپ نشریات در این ایام متوقف نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: رسانه های استان یکی از فعال ترین و پویا ترین نشریات در کشور هستند که در حال حاضر ۱۲۵ نشریه محلی مجوز دار در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۰۰ نشریه فعال هستند.

,

موسوی تصریح کرد: ۹۰ نمایندگی مجوز روزنامه های کشور در استان وجود دارد و علاوه بر این ۱۵ خبرگزاری مختلف در استان مشغول به کار می باشند.

,

وی با اشاره به مشکلات در این بخش بیان کرد: از نظر حمایت و تقویت رسانه ها در تنگنا هستیم به طوری که در ایام کرونا خیلی از نشریات از دریافت تسهیلاتی که شامل حالشان می شد، محروم شدند.

,

مدیر عامل خانه مطبوعات لرستان گفت: نیاز است که بازنگری صورت گیرد تا افراد جامانده از تسهیلات بتوانند با ثبت از تسهیلات استفاده کنند.

,

موسوی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات نشریات، اجاره بها است چرا که ۹۹ درصد دفاتر نشریات مستاجر بوده و مشکلاتی دارند که انتظار می رود تسهیلاتی کم بهره در اختیار این افراد قرار داده شود تا بتوانند بخشی از مشکلات را برطرف کنند.

,

وی افزود: در مجموع ۲۵۰ نفر خبرنگار و مدیر مسئول در استان لرستان عضو خانه مطبوعات بوده که اگر از طریق صندوق کارآفرینی امید تخصیص اعتباری صورت گیرد می تواند کمک شایانی به این افراد شود.

,

مدیر عامل خانه مطبوعات لرستان اظهار داشت: تقاضا داریم وام قرص الحسنه پنج میلیون تومانی پرداخت شود و همچنین تسهیلات ۱۲ درصد با رقم بالاتر در اختیار نشریات قرار داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه