اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد اعلام کرد؛

25 مهرماه آخرین‌مهلت ثبت‌نام صادرکنندگان برگزیده استانی

25 مهرماه آخرین‌مهلت ثبت‌نام صادرکنندگان برگزیده استانی
علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: حداکثر زمان برای ثبت‌نام از صادرکنندگان و فعالین اقتصادی برگزیده استان 25 مهرماه ۱۳۹۹ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا علمدار یزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: حداکثر زمان برای ثبت‌نام از صادرکنندگان و فعالین اقتصادی برگزیده استان 25 مهرماه ۱۳۹۹ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی اظهار داشت: از سال 1367، بیست و نهمین روز مهرماه به‌عنوان روز ملی صادرات نامیده شد و بر این اساس از آن سال تاکنون، برنامه‌ای به مناسبت این رویداد برگزار می‌شود.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، گفت: متقاضیان شرکت در فرآیند انتخاب صادرکننده برگزیده استانی تا پایان روز جمعه بیست و پنجم مهرماه فرصت دارند جهت ثبت‌نام اقدام نمایند.

,

علمدار یزدی تصریح کرد: فعالان اقتصادی و صادرکنندگان حقیقی و حقوقی می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات به آدرس اینترنتی http://ed.iccima.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت‌نام آنلاین برای شرکت در انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه‌های کالایی و گروه‌های خدماتی اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه