اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

هدف استکبار جهانی نابودی اسلام است/ لزوم الگوگیری مسلمانان از سیره مبارزاتی پیامبر(ص)

هدف استکبار جهانی نابودی اسلام است/ لزوم الگوگیری مسلمانان از سیره مبارزاتی پیامبر(ص)
آیت‌الله علم‌الهدی گفت: مسلمانان باید با الگوگیری از رسول الله(ص) برای نابودی استکبار جهانی با جبهه کفر مبارزه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد شب گذشته در ویژه برنامه «حبل‌المتین» که  باحضور ائمه جمعه و جماعت اهل‌سنت استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کردستان، سیستان‌وبلوچستان، گلستان، آذربایجان، کرمانشاه و هرمزگان در مدرسه علمیه میرزا جعفر در مجاورت صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار کرد: رسول اکرم(ص) در حدیثی می‌فرمایند: «مَا أُوذِیَ نَبِیٌّ مِثْلَ مَا أُوذِیتُ؛ هیچ پیامبرى آن‌گونه که من اذیت شدم اذیت نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه  به تفسیر این حدیث مبارکه پرداخت و  افزود: حقیقتا مصائب وارده طی دوران بیست‌وسه‌ساله بعثت، هجرت و رحلت بر حضرت محمد(ص) قابل قیاس با مصائب سایر پیامبران از جمله حضرات نوح(ع)، یوسف(ع)، یعقوب(ع)، ابراهیم(ع) و ... نیست.

,

نمایان شدن قدرت اسلام با تثبیت حاکمیت قرآن کریم در شبه‌جزیره عربستان

, نمایان شدن قدرت اسلام با تثبیت حاکمیت قرآن کریم در شبه‌جزیره عربستان, نمایان شدن قدرت اسلام با تثبیت حاکمیت قرآن کریم در شبه‌جزیره عربستان,

امام جمعه مشهد گفت: رسول‌الله(ص) با هدف تعالی و رشد اجتماعی در میان مسلمانان پس از ۲۳ سال تحمل رنج‌، مصیبت، شکنجه‌ و ظلم کفار و مشرکان، حاکمیت فکری و فرهنگی خویش را که برآمده از قرآن کریم بود در شبه‌جزیره عربستان حاکم و عظمت اسلام را در برابر امپراتوران ایران و روم که استکبار آن زمان بودند علم کردند.

,

آیت‌الله علم‌الهدی اضافه کرد: حضرت خاتم‌النبیین(ص) در حقیقت در بخشی از کره زمین در برابر امپراتوران ایران و روم حاکمیت قرآن را تثبیت کردند بنابراین حضرت محمد(ص) بیشتر به دلیل گستره پهنه اسلام و در راستای مبارزه با قوم یهود در این دوران بیست‌وسه‌ساله دچار مشقت، سختی و مصائب مختلف شدند.

,

یهود، ظالم‌ترین قوم در دوران رسالت حضرت رسول‌الله(ص)

, یهود، ظالم‌ترین قوم در دوران رسالت حضرت رسول‌الله(ص), یهود، ظالم‌ترین قوم در دوران رسالت حضرت رسول‌الله(ص),

وی بدترین قوم عنود را در تاریخ رسالت حضرت رسول‌الله(ص) قوم یهود خواند و افزود: قوم یهود، کفار و مشرکان با هدف دشمنی با پیامبر اسلام(ص) جنایت‌های گوناگونی بر اهل‌بیت(ع)، اولاد و نوادگان ایشان روا می‌داشتند، حکومت‌های ظالم و غاصب چند جنایت از جمله بریدن سر محمد نفس زکیه، زندانی و قتل عام سادات بنی‌حسن(ع)، زندانی کردن عبدالله‌بن‌محض بدون آب و غذا، کشتن فجیع یکی از نوادگان هجده‌ساله امام حسن(ع) و ... را مرتکب شدند.

,

نماینده ولی فقیه در  خراسان رضوی بیان کرد: اشخاص منتسب به نسل حضرت رسول‌الله(ص) برای در امان ماندن از جنایات و شکنجه‌های ظالمانه قوم یهود و حکام غاصب به بیابان‌ها و صحرا‌ها فرار می‌کردند و برخی از تشنگی و گرسنگی و بعضی به دست مأموران حکومتی به شهادت می‌رسیدند.

,

هدف استکبار جهانی نابودی اسلام با براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است

, هدف استکبار جهانی نابودی اسلام با براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است, هدف استکبار جهانی نابودی اسلام با براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است,

آیت‌الله علم‌الهدی  در بخش دیگر از سخنانش به شرایط کنونی کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: دین مبین اسلام از دوران حیات تاکنون مداوم مورد تهاجم ظالمان، مستکبران و کفار بوده است اما وضعیت کنونی اسلام در مقایسه با دوران گذشته بسیار متفاوت است زیرا اکنون استکبار و مستکبران با تهاجم به کشور جمهوری اسلامی ایران به دنبال براندازی اسلام هستند.

,

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی آمریکا را رأس جریان مبارزه با اسلام از طریق براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اضافه کرد: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ در رأس دشمنی با دین اسلام است زیرا اسلام را مانعی بسیار بزرگ در برابر ادامه جنایات و سلطه‌گری خود در سطح جهان می‌داند.

,

امام جمعه مشهد گفت: در شرایط کنونی برای دفاع از دین مبین اسلام همانند حضرت رسول‌الله(ع) باید در جبهه اسلام در مقابل جبهه کفر مقاومت کنیم. ضمنا ایثارگری و فداکاری فقط در جبهه اسلام نتیجه‌بخش است در غیر این صورت، هرچه تلاش خارج از این جبهه صورت گیرد بی‌ثمر خواهد بود.

,

وی عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی تشکیل شده است و در سایه وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی و مذاهب اسلامی، روزبه‌روز ریشه این شجره طیبه مستحکم‌تر می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه