اخبار داغ

نماینده مردم دامغان در مجلس:

آقای رئیس‌جمهور! فاجعه‌ی افزایش شمار جانباختگان را جدی بگیرید

آقای رئیس‌جمهور! فاجعه‌ی افزایش شمار جانباختگان را جدی بگیرید
علی‌اکبر علیزاده گفت: مسئولان باید فاجعه‌ی افزایش جانباختگان را جدی بگیرند و برای اعمال محدودیت‌های منع آمد و شد کرونایی تصمیمات قاطعانه‌ای اتخاذ کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت آمارهای رسمی همچنان از روند رو به رشد مرگ و میر و مبتلایان به  کرونا در کشورمان خبر می‌دهد تا جایی که در ثبت روزانه شاهد شکسته شدن رکورد متوفیان نسبت به  پیک یک و دو هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

طبق اعلام آخرین آمار رسمی طی یک روز گذشته  ۲۷۹ نفر از هموطنان‌مان جان خود را بر اثر بیماری کووید ۱۹ از دست دادند و حالِ بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

,

در چنین شرایطی تنها اتخاذ تصمیمات راهبردی برای کنترل این بیماری،  تشدید نظارت‌ها و تقویت حس مسئولیت‌پذیری شهروندان مانع از افزایش آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به این بیماری مرگبار است.

,

اعمال محدودیت به منظور منع آمد و شدهای غیرضروری در این شرایط از تصمیمات مهمی است که انتظار می‌رود ستاد ملی مقابله با کرونا برای عملیاتی شدن آن ورود جدی‌تری داشته باشد.

,

علی اکبر علیزاده، نماینده مردم دامغان در مجلس در خصوص ضرورت تشدید اقدامات ستاد ملی مقابله با کرونا در قبال  ترددهای غیرضروری، بیان کرد: متأسفانه در این موضوع جدی و حیاتی شاهد تصمیم قاطعانه از سوی رئیس جمهور و مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا نبودیم و انتظار می‌رود اگر منع آمد و شد ضروری است  مسئولان تصمیم عاجلانه بگیرند.

,

چرا برای کنترل ترددها و سفرهای غیرضروری دستوری صادر نمی‌شود؟

, چرا برای کنترل ترددها و سفرهای غیرضروری دستوری صادر نمی‌شود؟, چرا برای کنترل ترددها و سفرهای غیرضروری دستوری صادر نمی‌شود؟,

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تمکین مردم در تصمیم دولت مبنی بر منع سفر اربعین، بیان کرد: مسئولان در قضیه ممنوعیت سفر زائران به کربلا قاطعانه تصمیم خود را اعلام کردند و مردم نیز به مرز مراجعه نکردند؛ همچنین در عزاداری‌ها هم شیوه ‌نامه‌ای تعیین شد که مردم به آن پایبند بودند اما چرا برای کنترل ترددها و سفرهای غیرضروری دستوری صادر نمی‌شود؟

,

افزایش آمار روزانه‌ی متوفیان ملاک عمل مسئولان برای  اخذ تصمیمات اصولی باشد

,

وی با اشاره به آمار رو به رشد مبتلایان و متوفیان کرونا گفت: مرگ روزانه ۲۸۰ نفر از هموطنان آمار فجیع و متأثرکننده است که باید ملاک مسئولان  برای اتخاذ تصمیمات راهبردی به منظور کنترل این بیماری باشد.

,

مسئولان تظاهر به مردم ‌داری می‌کنند ؛ دلسوز مردم نیستند!

, مسئولان تظاهر به مردم ‌داری می‌کنند ؛ دلسوز مردم نیستند!, مسئولان تظاهر به مردم ‌داری می‌کنند ؛ دلسوز مردم نیستند!,

علیزاده  با انتقاد  از افزایش سفر به  شمال و همچنین مسافرت‌های غیر ضروری، بیان کرد:  اگر  دستورالعمل  منع سفر هم به صورت جدی صادر شود مردم خود را ملزم به رعایت می‌دانند اما با روشی که مسئولان در پیش گرفته‌اند به نظر می‌رسد بیشتر  تظاهر به مردم‌مداری می‌کنند و دلشان به حال مردم نمی‌سوزد.

,

منافع مردم را پاس بدارید، شما ضامن امنیت مردم هستید

, منافع مردم را پاس بدارید، شما ضامن امنیت مردم هستید, منافع مردم را پاس بدارید، شما ضامن امنیت مردم هستید,

علیزاده خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم به شما اعتماد کردند و رأی دادند؛ در مجلس شورای اسلامی و در محضر کلام الله مجید سوگند یاد کردید، به سوگند خود پایبند باشید و منافع مردم را پاس بدارید شما ضامن امنیت مردم هستید.

,

وی با بیان اینکه کرونا مهار شدنی است اما جدیتی در مسئولان کشور یافت نمی‌شود،  خاطرنشان  کرد: امیدواریم مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا و شخص رئیس جمهور دلش به حال مردمی که به راحتی از دنیا می‌روند بسوزد و نظارت‌ها را افزایش داده و با  تصمیمات اصولی به سمت  مهار این بیماری حرکت کنند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه