اخبار داغ

بازتاب پیگیری از جوی فاضلاب در منطقه کم برخوردار تبریز؛

پای مسئولین شهری به محله باز شد / دور باطل شهرداری و شرکت آب و فاضلاب

پای مسئولین شهری به محله باز شد / دور باطل شهرداری و شرکت آب و فاضلاب
گزارشی در مورد جاری شدن فاضلاب های خانگی به کوچه پس کوچه های خیابان خرمشهر واقع در چهارراه نادر، پای مسئولین شهری را به منطقه باز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، هفته پیش مطلع شدیم که کسبه خیابان خرمشهر واقع در چهارراه نادر تبریز از بوی بد فاضلابی که از طریق جوی آب پخش می شود، در اذیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

با حضور میدانی در محل و تهیه گزارش در مورد وضعیت نامطلوب منطقه (جزئیات را اینجا بخوانید+)  مساله را از شورای شهر و شهرداری پیگیر شدیم و بلافاصله پای مسئولین شرکت آب و فاضلاب استان جهت رسیدگی به موضوع به این محله کم برخوردار باز شد.

, (جزئیات را اینجا بخوانید+),

Image title

, Image title,

مطابق پیگیری های تبریز بیدار از علیرضا ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، موضوع جهت رسیدگی به مدیر آب و فاضلاب شهرستان تبریز ارجاع داده شد.

,

بابک ابراهیمی به همراه خبرنگار ما در محله مذکور حضور یافت تا از نزدیک در جریان مشکلات اهالی و کسبه قرار گیرد.

,

مدیر آب و فاضلاب تبریز بعد از مشاهده میدانی به خبرنگار تبریز بیدار در خصوص وضعیت نابسامان فاضلاب منطقه مسکونی خیابان خرمشهر واقع در چهارراه نادر گفت: شهرداری بایستی قبل از تملک و تخریب منازل، برای جمع آوری فاضلاب آن محل، اداره آب و فاضلاب را مطلع کند و ما موظفیم مشترک را دعوت کرده و فاضلاب کور کرده یا به مسیر امن هدایت کنیم.

,

Image title

, Image title,

پیچ و خم مدیریت واحد شهری

, پیچ و خم مدیریت واحد شهری,

ابراهیمی ضمن تاکید بر هماهنگ شدن شهرداری با شرکت آب و فاضلاب گفت: قبل از تخریب یا تغییر کاربری هر نوع ساختمانی باید ما را در جریان بگذارند تا سریعا شبکه های فاضلاب جمع آوری شود.

,

Image title

, Image title,

ما را درگیر بروکراسی اداری نکنید

, ما را درگیر بروکراسی اداری نکنید,

مدیر آب و فاضلاب شهر تبریز گفت: شهرداری ما را درگیر بروکراسی اداری نکنند تا سریعا آسفالت کنده شده و فاضلاب به جای دیگری منتقل شود؛ وگرنه باعث ضرر رساندن به سیستم آب و فاضلاب می شود.

,

ابراهیمی با بیان اینکه به مدیر آب و فاضلاب این  منطقه دستور بررسی داده خواهد شد، اظهار داشت: تمامی طرح ها بررسی شده و اگر اقدامی از سوی اداره ما لازم باشد، انجام شده و بقیه کارها مربوط به شهرداری است.

,

وی در خصوص اظهارات اهالی مبنی بر سر ریزشدن فاضلاب به جوی آب نیز گفت: این مشکلبر اثر طرح شهرداری پیش آمده و باید به ما کمک کنند تا زمان بر نباشد و مشکل حل شود.

,

 

,

Image title

, Image title,

عدم وجود سیستم آب و فاضلاب

, عدم وجود سیستم آب و فاضلاب,

بازرس اداره آب و فاضلاب شهرستان نیز که در منطقه حاضر شده بود نتایج بررسی های خود را اینگونه شرح می دهد: در این منطقه‌ به دلیل عدم وجود قابلیت لازم برای سیستم آب و فاضلاب،  شهرداری با داشتن دو چاه عمیق، فاضلاب را تخلیه می‌کند.

,

وی ادامه داد: اگر مشکلی هم پیش آمده، باید از شهرداری پیگیر شد و چون اداره آب و فاضلاب در این محل شبکه ندارد.

,

یا تحمل کنید یا فرار!!

, یا تحمل کنید یا فرار!!,

طبق اظهارات اهالی محله، هزینه حفاری‌ این دو چاه عمیق یاد شده، بر دوش ساکنان منطقه بوده و دستگاه های لازم را نیز خودشان خریداری کرده اند.

,

یکی از اهالی محله به تبریز بیدار می گوید: بعد از مدتی، شهرداری مسئولیت نگهداری دستگاه ها و تخلیه این چاه را برعهده گرفت و سپس پمپ را به بهانه خراب بودن، بردند و چاه ها سرریز شد. اما بعد از پیگیری ها، پمپ را برگرداندند. یکی از مسئولین نیز در پاسخ به مطالبات اهالی گفته بود «از این جا فرار کنید!!»

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه