اخبار داغ

مسئول بسیج کارگری استان همدان مطرح کرد؛

مشارکت کارگران در رونق اقتصادی کشور با اجرای شیفت ایثار

مشارکت کارگران در رونق اقتصادی کشور با اجرای شیفت ایثار
ابوالفضل برات زاده با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در هفته شهدای کارگر گفت: برنامه شیفت ایثار در ۳۰ کارخانه استان همدان در حال اجرا است که کارگران بدون دریافت حق الزحمه زمانی را برای کمک به کارخانه اختصاص و داوطلبانه برای رونق تولید اقتصادی کشور مشارکت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل برات زاده، مسئول بسیج کارگری استان همدان، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به نکوداشت و نقش آفرینی کارگران در دفاع مقدس گفت: امسال از ۲۵ مهرماه تا ۱ آبانماه هفته اختصاصی شهدای کارگری و نقش کارگران در دفاع مقدس نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به تشکیل ستاد استانی گفت: برنامه های مختلف و متنوعی را در طول هفته برای آشنایی بیشتر مردم با شهدای کارگر در سطح استان داریم و هر روز به یک عنوان نامگذاری شده است.

,

مسئول بسیج کارخانجات و کارگری استان همدان  افزود: بخاطر کرونا برنامه جمعی نداریم و بیشتر برنامه در فضای مجازی اجرا می شود.

,

برات زاده افزود: حدود ۶۰۰ شهید کارگری و کارخانجات در سطح استان داریم که جمع آوری زندگینامه این شهدا در حال تهیه و تدوین است.

,

وی با بیان اینکه ۱۰ خیابان در شهرک صنعتی همدان به نام شهید کارگری نامگذاری شده است گفت: باید سعی کنیم روش و سیره شهدا را در جامعه پیاده کنیم و اجازه ندهیم برای مردم گمنام و ناشناخته باشند.

,

برات زاده ادامه داد: برنامه شیفت ایثار در ۳۰ کارخانه استان همدان در حال اجرا است که کارگران بدون دریافت حق الزحمه زمانی را برای کمک به کارخانه اختصاص و داوطلبانه برای رونق تولید مشارکت می کنند.

,

وی با معرفی دو کتاب شهید کارگری استان شهید ستار ابراهیمی و مصیب مجیدی گفت: ۱۰ کارخانه استان دو کتاب را تهیه و در اختیار کارگران خود قرار می دهند که کاری فرهنگی و تاثیر گذار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه