اخبار داغ

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران مطرح کرد؛

اعتراف دشمنان به شکست در برابر ایران با وجود توان هزار برابری

اعتراف دشمنان به شکست در برابر ایران با وجود توان هزار برابری
مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان درباره جنگ تحمیلی علیه ما می‌گویند که با توان هزار به یک به ایران حمله کردیم، اما نتوانستیم ریشه آن را برکنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار خسرو عروج شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای گمنام بوستان لاله نایین با اشاره به اقتدار رزمندگان ایران در دفاع مقدس، اظهارکرد: مختصات جنگ به اندازه‌ای دقیق و قابل ارزیابی است که پس از پایان آن، کتاب‌ها و فیلم‌های بسیاری درباره آن نوشته و ساخته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز, ؛ ,

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلام با بیان اینکه جنگ از جمله مهم‌ترین علوم نظری دنیا است و سند جنگی از نظر علمی جزو مهم‌ترین اسناد دنیا هستند، عنوان کرد: دشمنان درباره جنگ تحمیلی علیه ما می‌گویند که با توان هزار به یک به ایران حمله کردیم، اما نتوانستیم ریشه آن را بر کنیم.

,

وی بیان کرد: غربی‌ها با بررسی دلایل این شکست به این نتیجه رسیدند که رزمندگان ایرانی از شعور انسانی بالایی برخوردار هستند و وصیت‌نامه شهدا این موضوع را ثابت می‌کند.

,

سردار عروج در ادامه به خاطره‌ای از امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: حضرت امام در دیدار با جمعی فرماندهان جنگ خطاب به آن‌ها فرمودند که فرمانده این میدان خداست و تا زمانی که شما به همدیگر رحم کنید، خداوند هم به شما رحم می‌کند.

,

مشاور عالی فرمانده کل سپاه ادامه داد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه مردم ایران، اجرای منویات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار ضروری است.

,

وی، ولایت پذیری و ارتباط با خداوند متعال را از جمله ویژگی های شهدا برشمرد و ادامه داد: آنچه که مهم است توجه به ارتقاء سبک زندگی و مفاهیمی همچون زهد و دوری جستن از گناهان است.

,

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: خون شهیدان والامقام راه خود را باز می‌کند و در جامعه سبب اثربخشی می‌شود و اگر کسی بخواهد در سر سفره انقلاب پایش را دراز کند، قطع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه