اخبار داغ

مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی لرستان:

نقشه راه محرومیت‌زدایی توسط مجمع جهادگران لرستان تدوین می‌شود

نقشه راه محرومیت‌زدایی توسط مجمع جهادگران لرستان تدوین می‌شود
مفرد، مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی لرستان گفت: نقشه راه محرومیت‌زدایی توسط مجمع جهادگران لرستان تدوین می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق مفرد در گفت‌وگو با خبرافلاک با اشاره به خدمات گروه‌های جهادی در سطح لرستان، اظهار داشت: مجمع جهادگران لرستان با حضور شوراهای جهادی شهرستان‌ها و باهدف سازمان‌دهی گروه‌های جهادی در خرم‌آباد تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

وی با اشاره به‌ضرورت مطالبه گری جدی و متقن افراد انقلابی و جهادی از مسئولان، افزود: اعضای مجمع باروحیه و توان باید نظام مسائل استان لرستان را شهرستان به شهرستان، عرصه به عرصه، منطقه به منطقه در قالب یک نقشه عملیاتی مهم و بزرگ طراحی کنند به طوری که هر دستگاه، نهاد، مسئول و نیروهای مردمی از استان های دیگر به لرستان آمد با یک نقشه راه منسجم روبه رو باشند.

,

مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی لرستان عنوان کرد: حرکت های جهادی موجب امیدواری مردم مناطق محروم از جمله روستاها، نسبت به پیشرفت و آبادانی می شود چراکه می بینند افرادی از جنس خودشان و با دست خالی برای خدمت رسانی و رفع مشکلات آمده اند.

,

وی تصریح کرد: نیروی انقلابی در هر شرایطی برای خدمتگزاری به مردم پای کار هستند و امروز با تشکیل مجمع و حفظ انسجام و اتحاد برای انجام کارهای بزرگ وارد میدان شده اند.

,

مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی با اشاره به اینکه که با وجود ظرفیت ها و منابع روستاها، شرایط آبادانی و توسعه اشتغال در این مناطق فراهم است، خاطرنشان کرد: همزمان با ایام دهه آخرماه صفر، پروژه آبرسانی به زمین های کشاورزی روستای کبوده حسن آباد بیرانشهر توسط گروه های جهادی مجمع انجام شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه