اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر مزداوند:

فاز 2 مطالعات برنامه راهبردی-عملیاتی مزداوند تصویب شد

فاز 2 مطالعات برنامه راهبردی-عملیاتی مزداوند تصویب شد
ناظری گفت: با تلاش‌های مرکز تحقیقات معماری و شهرسازی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) فاز ۲ مطالعات برنامه راهبردی-عملیاتی شهر و شهرداری مزداوند تکمیل و در جلسه امروز ارائه و تصویب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا ناظری، رئیس شورای اسلامی شهر مزداوند در گفت‌گو با صبح توس، اظهار کرد: با تلاش‌های مرکز تحقیقات معماری و شهرسازی دانشگاه بین المللی امام رضا علیه‌السلام فاز ۲ مطالعات برنامه راهبردی- عملیاتی شهر و شهرداری مزداوند تکمیل و در جلسه امروز ارائه و تصویب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خاطرنشان کرد: این برنامه یک تکلیف قانونی برای شهرداری‌های کشور بوده که با تدبیر شهرداری و شورای اسلامی شهر مزداوند، مراحل تهیه و تدوین آن توسط مشاور طرح در مدت دو سال انجام شد.

,

رئیس شورای اسلامی شهر مزداوند تصریح کرد: شهرداری مزداوند جزو معدود شهرداری‌های استان خراسان رضوی است که فرآیند این طرح را نهایی و به اتمام رسانده است.

,

شهر مزداوند در فاصله ۸۵ کیلومتری از شهر سرخس واقع شده و با جاذبه‌های متعدد گردشگری به‌ویژه پارک گردشگری-تفریحی غار مزداوند، شرایط مطلوبی را برای توسعه صنعت گردشگری و توسعه پایدار منطقه‌ای فراهم کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه