اخبار داغ

رئیس حوزه علمیه خواف:

امنیت و پیروزی نظام اسلامی نتیجه وحدت و شهادت است

امنیت و پیروزی نظام اسلامی نتیجه وحدت و شهادت است
مولوی مطهری ضمن تأکید بر ترویج فواید وحدت و اخوت بین مسلمانان گفت: امنیت، پیروزی و پیشرفت‌های علمی نظام اسلامی همگی نتیجه وحدت و شهادت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مولوی حبیب‌الرحمن مطهری، رئیس حوزه علمیه خواف ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای وحدت در مشهد اظهار کرد: امیدواریم همه بتوانیم در مسیر خداوند و اسلام خدمت گذاری کنیم و در این راستا شهید و وحدت از عبارات محبوب نزد خداوند هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: از مهم ترین و گرانبهاترین اموری که انسان را به اوج تعالی می رساند شهادت است و انسان مؤمن جان خود را برای رضای خداوند تقدیم می کند.

,

رئیس حوزه علمیه خواف گفت: بر اساس فرموده پیامبر اکرم(ص) با اولین قطره خون شهید گناهان او بخشیده می شود و برای شهید بهترین لحظه، لحظه شهادت است و وقتی که به شهادت می رسد زیبا ترین و بهترین لحظه برای او بشمار می آید.

,

وی افزود: باتوجه به آیات قرآنی و احادیث نبوی یکی از عوامل پیروزی های بزرگ صدر اسلام در زمان فساد اخلاقی که جهانگیر شده بود و در برابر انحرافات دینی ایستاده بود، وحدت و الفت دل های مسلمین بود.

,

مولوی مطهری خاطرنشان کرد: قرآن کریم آن وحدتی را که قطعا پیروزی می آورد وحدت قلوب معرفی می‌کند لذا اساس و محور وحدت دل ها دارای اهمیت است و آن چیزی که وحدت را مستحکم می کند تمسک جستن به ریسمان الهی و همچنین یادآوری این نعمت است.

,

وی ضمن تأکید بر ترویج فواید وحدت و اخوت بین مسلمانان افزود: امنیت، پیروزی و پیشرفت‌های علمی نظام اسلامی همگی نتیجه وحدت و شهادت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه