اخبار داغ

بی خیالِ کرونا!

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط برخی مسئولان تویسرکانی/ساز عروسی ها از هم اینک کوک شده!

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط برخی مسئولان تویسرکانی/ساز عروسی ها از هم اینک کوک شده!
تویسرکان چند ماهی است که در وضعیت قرمز کرونایی ثابت مانده، به نظر عدم توجه به رعایت حداقل های پروتکل های بهداشتی از سوی برخی مسئولان از جمله تعدادی از کارمندان فرمانداری، برخی مدیران و دو سه نفر از اعضای شورای شهر سبب عادی سازی خطرات کرونا شده تا جایی که با پایین آمدن حساسیت ها، بعضی مردم از هم اینک ساز عروسی هایشان را کوک کرده اند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ و حتی فوتی ها روز به روز در حال افزایش است تا جایی که روز گذشته شاهد فوت ۲۷۹ نفر از هم وطنان عزیزمان بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در هفته ای که گذشت سید سعید شاهرخی، استاندار همدان گفته بود که یک میلیون نفر از اهالی این استان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند و میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در همدان کمتر از میانگین کشوری است.

,

بهتر است استاندار همدان از تویسرکان و اوضاع و احوالش در روزهای کرونایی بازدید کند تا بداند چند نفر از مسئولان تویسرکانی جزو این یک میلیون نفر بودند!

,

عدم رعایت حداقل های پروتکل های بهداشتی از سوی برخی مسئولان تویسرکانی!

, عدم رعایت حداقل های پروتکل های بهداشتی از سوی برخی مسئولان تویسرکانی!, عدم رعایت حداقل های پروتکل های بهداشتی از سوی برخی مسئولان تویسرکانی!,

بی تردید اگر مردم بخواهند به ماجرای شیوع گسترده این ویروس منحوس حساسیت منطقی داشته باشند باید متولیان امر به ویژه ستاد استانی و شهرستانی مبارزه با کرونا از هر گونه عادی انگاری درخصوص این بیماری خطرناک خودداری کنند و عمل به شیوه نامه ها را ابتدا خود در دستور کارشان قرار دهند، بعد پشت تریبون گلو صاف کنند و از مردم بخواهند به رعایت محدودیت های کرونایی اهتمام ورزند.

,

این می شود ترجمان همان ضرب المثل معروف ” یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به مردم!”

,

زمانی که مردم مشاهده می کنند برخی از مسئولان از معاون فرماندار تویسرکان گرفته تا تعدادی از مدیران شهرستانی و اعضای شورای شهر که همچنان حداقل های پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، آیا نوعی عادی انگاری و بی تفاوتی نسبت به خطر کرونا ویروس در جامعه حکم فرما نمی شود؟

,

فاصله گذاری اجتماعی از دو متر به دو سانتیمتر رسید!

, فاصله گذاری اجتماعی از دو متر به دو سانتیمتر رسید!, فاصله گذاری اجتماعی از دو متر به دو سانتیمتر رسید!,

دو سه روزی شده که سرپرست شهرداری تویسرکان در حالی معارفه شد که دستورالعمل های بهداشتی در مکان مورد نظر رعایت نشد، فاصله گذاری اجتماعی از دو متر به دو سانتیمتر رسید و یکی از اعضای شورای شهر هم ماسک استفاده نکرده بود.

,

کرونا سوار بر روزبازارها می تازد

, کرونا سوار بر روزبازارها می تازد, کرونا سوار بر روزبازارها می تازد,

با وجود آن که بیش از سه ماهی می شود شهرستان تویسرکان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد، همچنان تدبیرهای سوخته چاره ای از پیش نبرده اند و این کرونا است که سوار بر روزبازارها با شتاب فزاینده ای می تازد و ستاد مبارزه با کرونای شهرستانی به ریاست فرماندار چاره ای که باید، نیاندیشیده اند تا در این آشفته بازار معیشت تنگ مردم نه سیخ بسوزد نه کباب!

,

برپاکنندگان روزبازارها هم باید برای خانواده هایشان نان و آب ببرند و نانشان را کرونا نبرد، با این حال می شود تدبیری اندیشید تا لااقل حداقل های شیوه نامه های بهداشتی رعایت شود. توزیع رایگان ماسک بین آنان و استقرار چادر سلامت در کنار روزبازارها می تواند حساسیت ها نسبت به رعایت نکات بهداشتی را تقویت کند.

,

سازعروسی ها از هم اینک کوک شده است

, سازعروسی ها از هم اینک کوک شده است, سازعروسی ها از هم اینک کوک شده است,

نکته قابل تأمل دیگر آن که هنوز ماه صفر به پایان نرسیده کارت عروسی به ویژه در روستاها آن هم با جمعیت بالای دعوتی ها در بین مردم توزیع می شود و از هم اینک ساز و دهل عروسی ها در تویسرکان کوک شده است.

,

چرا برخی اینقدر بی تفاوت شده اند که به راحتی با رعایت نکردن نکات بهداشتی با جان مردم و حتی خانواده خود بازی می کنند؟

,

آیا متولیان امر در فرهنگ سازی درباره خطرات کرونا هشدارهای بهنگام و به وقت نداده اند؟

,

باید منتظر ماند و دید نمره ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در روزهای تعطیل آخر هفته و پس از آن چند می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه