اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار خبرداد؛

ثبت 95 میلیارد ریال وقف از ابتدای سال تا کنون

ثبت 95 میلیارد ریال وقف از ابتدای سال تا کنون
مهدوی خواه از ثبت 9 وقف جدید به ارزش 95 میلیارد ریال در سبزوار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام جعفر مهدوی خواه رئیس اداره اوقاف  امور خیریه سبزوار صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره جذب 9 مورد وقف جدید در سبزوار اظهار داشت: مجموع ارزش ریالی این موقوفات از ابتدای سال تاکنون بالغ‌بر 95 میلیارد ریال رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی بابیان اینکه یکی از اقدامات بسیار مهم اداره اوقاف  در ماه‌های اخیر تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی برای محرومان و آسیب دیدگان در کرونا بوده است ابراز داشت: این بسته‌ها در چندین مرحله و از محل عواید مختلف و جذب کمک‌های مردمی و سازمانی تهیه‌شده و بیش از 6 هزار بسته معیشتی به دست نیازمندان رسیده است.

,

مهدوی خواه در ادامه با اشاره به برگزاری هیئت و مراسم‌های عزاداری در طول ماه محرم و صفر افزود: نظارت و رعایت دقیق پروتکل‌ها بهداشتی توسط هیئت ها در این ماه با کمک سایر دستگاه‌های مرتبط انجام شد و مراسمات به بهترین شکل ممکن به انجام رسید.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار با اشاره به نحوه عزاداری در شرایط کرونا ادامه داد: با کمک هیئت مذهبی، در اربعین حسینی ۴۰ کاروان در سطح شهر مراسم عزاداری را به‌صورت سیار برگزار کردند.

,

وی بابیان اینکه باید گستره وقف را در حوزه‌های مختلف افزایش دهیم ادامه داد: شهرستان سبزوار، در حوزه‌ی موقوفات آموزشی، درمانی و تجهیزات پزشکی، اشتغال جوانان، معارف و قرآنی، حوزه ورزشی و ... با مشکل وقف مواجه است که باید توجه ویژه به این موضوع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه