اخبار داغ

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان اسدآباد:

۲ هزار دانش‌آموز بدون تبلت در اسدآباد شناسایی شدند

۲ هزار دانش‌آموز بدون تبلت در اسدآباد شناسایی شدند
حسین عسگری‌مهرور با بیان اینکه دو هزار نفر دانش‌آموز در شهرستان اسدآباد بدون تبلت شناسایی شدند، گفت: این آمار را به استان فرستاده‌ایم اما هنوز یک مورد تبلت هم به ما تحویل نداده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین عسگری‌مهرور، رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، از راه‌اندازی مجدد مدرسه‌ای در یکی از روستاهای اسدآباد بعد از ۱۸ سال خبر داد و اظهار کرد: این مدرسه در روستای سیاه کمر از توابع شهرستان اسدآباد است که به دلیل فرسودگی ۱۸ سال دانش‌آموز نداشت و ما امسال با کمک‌های مردمی توانستیم آن را راه‌اندازی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: تعمیرات جزئی در این مدرسه مانند گچ کاری، نصب درب و پنجره، ایزوگام را با کمک‌های مردمی انجام شد که حدود ۱۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

,

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان اسدآباد تصریح کرد: هم‌اکنون این مدرسه با یک معلم و دو دانش‌آموز در حال فعالیت است.

,

وی با بیان اینکه روستای سیاه کمر دارای ۱۰ خانوار با جمعیت ۳۰ نفر است، افزود: البته تنها دو محصل در این روستا وجود دارد.

,

عسگری‌مهرور از مشکلات این مدرسه را نبود آب، گاز و سرویس بهداشتی دانست و گفت: ما کارهایی که از دستمان برمی‌آمد را برای آن مدرسه انجام دادیم و انتظار می‌رود که مسئولان در این زمینه کمک کنند.

,

وی با اشاره به انتشار عکسی از وی در فضای مجازی که در حین نظارت بوده، گفت: بنده کاری خاصی در این مدرسه انجام ندادم و تنها نظارت می‌کردم.

,

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه دو هزار نفر دانش‌آموز در شهرستان اسدآباد بدون تبلت شناسایی شدند، گفت: این آمار را به استان فرستاده‌ایم اما هنوز یک مورد تبلت هم به ما تحویل نداده‌اند.

,

وی گفت: قرار است که وزارتخانه آموزش‌وپرورش تهیه کند و به نسبت جمعیت هر شهرستان در اختیار آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها قرار دهد.

,

عسگری‌مهرور بابیان اینکه آموزش دانش آموزان به دلیل تعطیلی مدارس از طریق شبکه شاد انجام می‌شود، افزود: اکثر دانش آموزان در شهر به این شبکه دسترسی درند و بیشتر مشکل دسترسی در روستا است.

,

وی یادآور شد: ۳۰ درصد جامعه دانش‌آموزی روستایی از دسترسی به اینترنت شامل دارند که بیشتر مشکلات ما در روستاهای دورافتاده کلیایی و چهاردولی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه