اخبار داغ

فرماندار نیشابور خبر داد؛

ممنوعیت دوهفته‌ای برگزاری عزا و عروسی در نیشابور

ممنوعیت دوهفته‌ای برگزاری عزا و عروسی در نیشابور
قامتی طویل گفت: به دلیل ابتلای شهروندان در مراسمات عزا و عروسی، به مدت دو هفته هرگونه برگزاری این مراسمات در نیشابور ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قامتی طویل، فرماندار ویژه نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس با اشاره به آخرین وضعیت نیشابور در مبارزه با ویروس کرونا گفت: بر اساس آخرین آمایش صورت گرفته، 26 درصد از فوتی‌های ما در مراسم عزا و 22 درصد در مراسم عروسی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: بر اساس آمار اعلامی رتبه سوم دلایل کرونا مربوط به مهمانی‌ها با 16 درصد بوده است.

,

فرماندار نیشابور اظهار داشت: به همین دلیل از امروز به مدت شدو هفته هرگونه برگزاری مراسم عزا و عروسی به هر نحو در سرتاسر نیشابور ممنوع است.

,

وی با بیان این نکته که جمعیت بستری در شهرستان نیشابور به بالغ‌بر 170 نفر رسیده است اظهار داشت: محدودیت پذیرش در بیمارستان 22 بهمن نیشابور داریم و لذا برای رعایت مصوبات همه ارگان‌ها باید ورود کنند و برخورد با برگزاری مراسمات در روستاها بر عهده دهیاری‌ها است.

,

قامتی طویل گفت: در بحث مدارس تصویب شد که هیچ آزمونی به‌صورت حضوری برگزار نشود و شاهد حداقل حضور دانش آموزان در مدارس باشیم و مدارس تعطیل نخواهد شد و در حال حاضر حضور دانش آموزان در مدارس به 10 درصد رسیده است.

,

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور تصریح کرد: سایر مراکز خدماتی و اجتماعی محدودیتی جز محدودیت‌های فاصله اجتماعی اعمال نشد و مراکز ورزشی نیز با قبول مسئولیت توسط هیئت ورزشی می‌توانند فعالیت خود را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه