اخبار داغ

فرماندار کاشمر خبر داد؛

کاشمر جزو 4 شهرستان بحرانی خراسان رضوی

کاشمر جزو 4 شهرستان بحرانی خراسان رضوی
ساقی گفت: شهرستان کاشمر جزء 4 شهرستان بحرانی استان در حوزه کرونا قرار دارد و 52 نفر هم اکنون در بیمارستان شهید مدرس بستری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مسلم ساقی، فرماندار کاشمر عصر امروز در چهل و سومین نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا این شهرستان که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان کاشمر جزء 4 شهرستان بحرانی استان در حوزه کرونا قرار دارد و 52 نفر هم اکنون در بیمارستان شهید مدرس بستری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه میزان بیماران بستری در بیمارستان کاشمر از ابتدای شیوع کرونا بی سابقه است که یک وضعیت نگران کننده محسوب می شود، خاطرنشان کرد: آژیر هشدار کرونا توسط خودروها در سطح شهرستان به صدا در خواهد آمد و وضعیت فعلی شهرستان نیاز به رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی توسط همه شهروندان دارد.

,

فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه مکان های زیارتی امامزاده سید حمزه (ع) و آرامگاه شهید مدرس در ایام هفته تنها تا ساعت 14 با رعایت پروتکل های بهداشتی باز خواهند بود و در روزهای آخر هفته تعطیل می شوند، تصریح کرد: جمعه بازار کاشمر هم در این هفته تعطیل است و تصمیمات ستاد مقابله با کرونا الزامی است.

,

وی همچنین با اشاره به آمار پرداخت تسهیلات کرونا در کاشمر، اذعان کرد: پرداخت تسهیلات کرونا برای مشاغل آسیب دیده تا پایان مهرماه تمدید شده و دستگاه های مربوطه باید حتماً به جامعه هدف خود و متقاضیان اطلاع رسانی داشته باشند.

,

ساقی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح ادارات شهرستان، عنوان کرد: حضور کاروان های پیاده و هیئت های مذهبی در اماکن متبرکه کاشمر در ایام پایانی صفر با توجه به شرایط خاص شهرستان، ممنوع است.

,

مردم از حضور غیرضروری در اماکن عمومی خودداری کنند

, مردم از حضور غیرضروری در اماکن عمومی خودداری کنند,

مجتبی قائمی، رئیس مرکز بهداشت و درمان کاشمر در این نشست با بیان اینکه کاشمر در یک وضعیت بحرانی قرار دارد، تشریح کرد: بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهید مدرس افزایش چشمگیری داشتند و این می طلبد تا مردم از حضور غیر ضروری در اماکن عمومی خودداری کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه همشهریان از برگزاری مراسمات روضه خوانی و یادبود اموات در منازل و همچنین جشن تولد و... خودداری کنند، بیان کرد: واکسن آنفلوانزا از ده روز گذشته در بین جامعه هدف توزیع شده و بیش از 994 نفر از جامعه هدف شهرستان واکسینه شده اند.

,

رئیس مرکز بهداشت و درمان کاشمر همچنین خاطرنشان کرد: افراد شاغل که علائم عفونت های تنفسی، کرونا، شبه کرونا و آنفلوانزا دارند باید با تایید پزشک متخصص، در محل خدمت خود تا 14 روز حضور پیدا نکنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه