اخبار داغ

با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی؛

مراسم وداع با شهید منتجبی در زنجان برگزار شد/ کرمی: حماسه رزمندگان در عملیات آزادسازی خرمشهر در تاریخ ماندگار شد+ تصاویر

مراسم وداع با شهید منتجبی در زنجان برگزار شد/ کرمی: حماسه رزمندگان در عملیات آزادسازی خرمشهر در تاریخ ماندگار شد+ تصاویر
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مسعود منتجبی بعد از ۳۸ سال فراق برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امشب در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید منتجبی با اشاره به اینکه شهید منتجبی در عملیات بیت المقدس به شهادت نائل آمد اظهار کرد: در عملیات بیت المقدس رزمندگان اسلام به فرمان امام راحل تمام تلاش خود را بکار بستند تا خرمشهر را آزاد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه دشمن بعد از تصرف خرمشهر با حمایت همه جانبه کشورهای استکبار در تلاش بود به پیشروی خود ادامه دهد بیان کرد: صدام اعلام کرده بود که خرمشهر قابل نفوذ نیست و به هیچ عنوان ایرانی‌ها نمی‌توانند خرمشهر را پس بگیرند.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره اینکه صدام همچنین اعلام کرده بود اگر ایرانی‌ها خرمشهر را بگیرند کلید بصره را به آنها خواهم داد ابراز کرد: رزمندگان اسلام از ارتش، سپاه و بسیج دوش به دوش هم در برابر دشمن ایستادند تا پیام امام (ره) را تحقق بخشند.

,

وی تاکید کرد: عملیات بیت المقدس با عزم رزمندگان آغاز شد و خطی که در خرمشهر ایجاد کرده بود تقریبا غیر قابل نفوذ بود اما رزمندگان اسلام با کمک خدا از کارون عبور کردند و توانستند خط دشمن را بشکنند و نبرد بسیار سنگینی با دشمن داشتند.

,

سردار کرمی با بیان اینکه شهید منتجبی جزو یکی از گردان‌های خط شکن عملیات بیت‌المقدس بودند عنوان کرد: رزمندگان اسلام در آزادی خرمشهر حماسه بزرگی را آفریدند.

,

وی با اشاره به اینکه شهدا با خون خود خرمشهر را از دست دشمن آزاد کردند و فرمان امام راحل را تحقق بخشیدند ابراز کرد: امروز نیز تکلیف ما این است که از رهبر عزیزمان پشتیبانی کنیم و به فرمانشان همانند شهدا عمل کنیم.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: امروز مدیون خون شهدا هستیم و باید در برابر دشمن بایستیم و اجازه ندهیم دشمن به اهداف خود برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه