اخبار داغ

بهادرانی به کادرفنی سپاهان اضافه شد

بهادرانی به کادرفنی سپاهان اضافه شد
بهادرانی به کادرفنی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اضافه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت باشگاه فولادمبارکه سپاهان، فرهاد بهادرانی با بیش از دو دهه فعالیت در باشگاه سپاهان به جمع کادرفنی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه اضافه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بهادرانی که از ۱۶ سالگی با ورود به تیم سازمان گوشت اصفهان فوتبال خود را آغاز کرده است ، در سال ۱۳۷۶ به تیم سیمان سپاهان اصفهان دعوت شد و زیرنظر رسول کربکندی به فوتبال خود ادامه داد.

,

فرهاد بهادرانی در کارنامه خود به عنوان بازیکن، در دومین دوره مسابقات لیگ برتر کشور ، قهرمانی را با پیراهن سپاهان جشن گرفت ودر سال ۱۳۸۶ نیز ، پس از اینکه با هدایت حسین چرخابی موفق شدند تیم فوتبال سپاهان نوین را راهی لیگ برتر کنند از دنیای بازیکنی خداحافظی کرد و عرصه مربیگری را با حضور در دوره های مربیگری آغاز کرد.

,

این مربی جوان اما باتجربه تاکنون پنج مقام قهرمانی و سه مقام نایب قهرمانی را با عنوان سرمربی ، همراه با تیم های نوجوانان و جوانان سپاهان در سطح مسابقات لیگ برتر ایران بدست آورده است و دو فصل متوالی نیز درسالهای ۹۶  و ۹۷ از سوی کانون مربیان کشور، بعنوان بهترین مربی ایران در هدایت تیم های نوجوانان و جوانان سپاهان معرفی شده است  و اخیرا نیز با پیشنهاد سرمربی سپاهان و موافقت مدیران باشگاه به جمع کادرفنی سپاهان اضافه شد تا فصل جدیدی از مربیگری را در بالاترین سطح فوتبال کشور آغاز نماید.

,

فرهاد بهادرانی در گفتگویی کوتاه با پایگاه خبری سپاهان از اعتماد سرمربی تیم فوتبال سپاهان و مدیران این باشگاه تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد با تجربه ای که طی این دو دهه در سپاهان کسب کرده است بتواند همراه با دیگر مربیان؛ محمودکریمی ، علیرضاربانی، رحمان احمدی، میگوئل تکسیرا و اعضای کادر فنی ، سپاهان را در مسیر قهرمانی یاری رسانند.

,

هم بازی محرم نویدکیا در سالهای نه چندان دور در پایان گفت: هرچند بدلیل بیماری کرونا در حال حاضر امکان حضور هواداران طلایی دل در ورزشگاه نقش جهان وجود ندارد، اما امیدوارم بعنوان یار مجازی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، ما را از حمایت خود محروم نکنند و همچون گذشته یار و یاور ما باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه