اخبار داغ

خطیب جمعه کرمانشاه:

نباید به سر و صداهای اراذل مسلط بر آمریکا توجه کرد

نباید به سر و صداهای اراذل مسلط بر آمریکا توجه کرد
آیت الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سخنان رییس جمهور آمریکا خطاب به ملت ایران گفت: نباید به سر و صداهای اراذل مسلط به ملت آمریکا توجه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه تقوا و پرهیزکاری را مایه سعادت دانست و اظهار داشت: ۱۲۴ هزار پیامبر را خدواند متعال برای رهایی انسان از تاریکی ها، ظلمت و نفسانیات فرستاده است.

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: اگر بخواهیم الهی و پاک شویم و نافع به حال خود و دیگران باشیم باید از نور که رسول الله و معصومین هستند، پیروی کنیم  چرا که پیامبر(ص) آمدند تا شخصیت انسانها را تنظیم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت رحلت جانسوز پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) بیان داشت: امام رضا (ع) چند صد سال پیش به مواظبت و مراقبت از خود تاکید فرمودند همانگونه که امروز مقام معظم رهبری و کادر بهداشت و درمان بر رعایت بهداشت و نظافت برای در امان ماندن از این بیماری منحوس تاکید دارند.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به رشادت های شهدای مدافع حرم  یاد و خاطره شهدای خان طومان را که تعدادی از آنها به تازگی تفحص و به وطن بازگشتند، گرامی داشت.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سالگرد شهادت شهید علی شوشتری ادامه داد: سالگرد شهادت حاج مصطفی خمینی فرزند امام خمینی(ره) را گرامی میداریم که امام راحل در این باره فرمودند مرگ حاج مصطفی خفیه الهی بود و راز و رمزی داشت.

آیت الله علما همچنین با اشاره به ارتباط ویدئو کنفرانسی رهبر معظم انقلاب اسلامی با دانش آموختگان دانشگاه افسری گفت: سخنانی بر اقتدار ملی، هویت و منافع ملی، غنای فرهنگی، استحکام و ثبات اقتصادی تاکید فرمودند و گفتند ما با همه مشکلات اقتصادی از اقتدار ملی برخوردار هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر نگاه به داخل کشور تاکید دارند و می فرمایند نگاهمان باید به داخل کشور باشد و چشمداشت به خارج هیچ اثری نداشته و ندارد.

آیت الله علما با اشاره به سخنان رییس جمهور آمریکا خطاب به ملت ایران تصریح کرد: نباید به سر و صداهای اراذل مسلط به ملت آمریکا توجه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه