اخبار داغ

وضعیت قرمز کرونایی و هشدارهایی که جدی گرفته نمی‎شود؛

بستری شدن 583 بیمار کرونایی در مازندران

بستری شدن 583 بیمار کرونایی در مازندران
طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۱۲۰ مورد ابتلای جدید به کرونا ثبت شد و همچنین تعداد ۵۸۳ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، هشتمین ماه از شیوع کرونا با نگرانی از اوج‌گیری ویروس و همچنین نگرانی از پیک سوم  و دردسرهای کرونایی همراه بود.

نیمه دوم تیر ماه امسال بود که آژیر قرمز کرونایی در مازندران به صدا درآمد و این وضعیت همچنان در استان تداوم دارد.

طی روزهای گذشته شاهد روند افزایشی آمار مبتلایان و بیماران بستری در استان هستیم که شرایط نگران‌کننده‌ای را برای استان رقم زده و با تعطیلات روزهای پایانی صفر و حجم عظیم ورودی در محورهای شمال نگرانی‌ها را بیشتر کرده است.

ازسویی دیگر طولانی شدن دوران قرنطینه و تداوم روزهای قرمز کرونایی موجب کم‌توجهی مردم به رعایت مسایل بهداشتی شده که لازم است بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۱  بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۸۰ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون۴۳۴نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۰۷ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۴۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار جدید بستری و ۱۰ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت:۳۶ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۱۲۰ مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد ۵۸۳ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه