اخبار داغ

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس در گفتگو با مرآت:

رئیس جمهور قاطعانه در میدان عمل برای مهار کرونا نقش‌آفرینی کند/ سهل‌انگاری‌های دولت منجر به افزایش تعداد جانباختگان شد

رئیس جمهور قاطعانه در میدان عمل برای مهار کرونا نقش‌آفرینی کند/ سهل‌انگاری‌های دولت منجر به افزایش تعداد جانباختگان شد
علی‌اصغر خانی گفت: سهل‌انگاری‌های دولت در اعمال محدودیت‌های کرونایی منجر به افزایش تعداد جانباختگان کرونا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کوتاهی دولت در ایجاد محدودیت به منظور رفت و آمدهای غیرضروری ، اظهار کرد: اگر دولت غفلت نمی‌کرد کرونا در همان پیک اول کنترل می‌شد اما محدودیت‌های کرونایی زودتر از آنچه که تصور می‌شد متوقف شد و نتیجه‌ی آن افزایش شمار جانباختگان در مقطع فعلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی ورود جدی و قاطعانه و پرهیز از هرگونه شعار دولتمردان و رئیس جمهوری برای مقابله با کرونا را ضروری دانست و  کرد و یادآور شد : حال دیگر وقت آن رسیده که آقای روحانی به عنوان مجری اصلی ستاد ملی مقابله با کرونا  به دور از شعار و در میدان عمل برای کنترل و مهار این ویروس مهلک نقش‌آفرینی کند و مردم نیز حامی دولت در اجرای تصمیمات و سیاست‌ها هستند.

,

نماینده مردم شاهرود و میامی با اشاره به خسارات و تبعات  جدی نگرفتن ویروس کرونا توسط مردم و مجریان مقابله با مهار و کنترل این ویروس ،  گفت: کرونا نه شوخی قرن است نه یک مسأله سیاسی، بلکه ویروس کشنده و خطرناکی است که سلامت انسان‌ها را نشانه گرفت و اگر به هر دلیلی مردم غفلت کنند یا دولتمردان در ایفای نقش خود کوتاهی کنند متحمل هزینه‌های سنگین و غیرقابل جبران در آینده نزدیک خواهیم شد .

,

وی تصریح کرد: موج جدید کرونا  مراقبت و جدیت بیشتر مردم و مسئولان را می‌طلبد  و لازم است دولت با لحاظ کردن دستورالعمل‌های منع آمد و شد غیرضروری مانع افزایش شمار جانباختگان شود .

,

خانی با اشاره به قرار گرفتن سمنان در مسیر تردد مسافران تهران و مشهد ، گفت: این مسأله ریسکِ خطرپذیری هم استانی‌ها را افزایش می‌دهد و مردم این استان در معرض خطر هستند بنابراین لازم  است دولت برای ممنوعیت آمد و شدها در این محور مواصلاتی پرتردد تصمیم جدی بگیرد.

,

نماینده مردم شاهرود و میامی به ضرورت در جریان بودن  مشاغلی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند اشاره و تصریح کرد: کسی مخالفِ فعالیت مشاغلی که طبق چارچوب و دستورالعمل‌های بهداشتی عمل می‌کنند نیست  و نباید به این مشاغل آسیبی وارد شود اما برای جلوگیری از اشاعه ویروس در وهله نخست باید با برنامه‌ریزی ‌های اصولی مانع از  مسافرت‌های غیرضروری هموطنان شد و رئیس جمهور در این قضیه مسئول اخذ یک تصمیم جدی  است. 

,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه