اخبار داغ

خدمات‌رسانی جهادگران بسیج جامعه پزشکی لرستان به زندانیان+ تصاویر

خدمات‌رسانی جهادگران بسیج جامعه پزشکی لرستان به زندانیان+ تصاویر
ملک آرا، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان تعدادی از پزشکان متخصص و فوق تخصص جهادگر با حضور در زندانهای لرستان به زندانیان خدمات رایگان پزشکی ارائه دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار داشت: گروه جهادی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با تعدادی از پزشکان متخصص و فوق تخصص جهادگر عضو بسیج جامعه پزشکی، با حضور در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی خرم‌آباد به زندانیان خدمات پزشکی رایگان ارائه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: این تیم تخصصی شامل فوق تخصص قلب و عروق، متخصص کلیه و مجاری، متخصص عفونی، داندانپزشک و روانشناس برای ارائه خدمات به زندانهای خرم آباد اعزام شدند.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام عنوان کرد: به بیش از ۳۰۰ نفر خدمات درمانی و مشاوره‌ای به‌صورت مستقیم ارائه شد. این خدمات درمانی در دیگر زندان‌های شهرستان توسط کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان به زندانیان ارائه می‌شود.

,

ملک آرا گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که سازمان زندان‌ها با سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان منعقد نموده خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی در زندان‌ها به زندانیان در طول سال به‌صورت مرحله‌ای ارائه می‌شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه