اخبار داغ

بخش سوم دومین مرحله کمک مومنانه در بوشهر برگزار شد

بخش سوم دومین مرحله کمک مومنانه در بوشهر برگزار شد
بخش سوم دومین مرحله کمک مومنانه در استان بوشهر برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بخش سوم دومین مرحله کمک مومنانه در بوشهر برگزار شد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

توزیع ۵۰۰ بسته نوشت افزار در سومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه

, توزیع ۵۰۰ بسته نوشت افزار در سومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه,

به گزارش سپاس ؛ توزیع ۵۰۰ بسته نوشت افزار و ۶۰ بسته غذایی مابین نیازمندان شهرستان بوشهر در سومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه با همکاری سپاه شهرستان بوشهر و گروه جهادی انجام شد.

, سپاس ,

, ,

, ,

, ,

, ,

پویش «لبخند رضایت» در دشتی اجرا شد/ توزیع ۲۲۳۰ بسته کمک مومنانه

, پویش «لبخند رضایت» در دشتی اجرا شد/ توزیع ۲۲۳۰ بسته کمک مومنانه,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی با اشاره به آغاز مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه در آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: این مرحله از رزمایش کمک مومنانه با عنوان پویش لبخند رضایت به صورت نمادین در دبستان شاهد زینبیه خورموج آغاز شد.

,

علی حسینی با اشاره به اینکه در این رزمایش دو هزار و ۲۳۰ بسته غذایی، لوازم‌التحریر، کارت هدیه، مانتو، شلوار و کفش بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد افزود: ارزش این بسته‌ها ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

,

وی گفت: بسته‌های توزیع شده با کمک خیران، مدارس مختلف شهر، شهرداری و شورای اسلامی شهر خورموج، بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی این شهر، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی و گروه جهادی شهید حیدری پور جمع‌آوری و سبب ایجاد لبخند بر لبان دانش‌آموزان نیازمند شد.

,

علی حسینی تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر تحویل مدیران مدارس داده شد تا آنها به دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده و کم‌برخوردار با نهایت تکریم و احترام اهدا کنند.

,

مدیر آموزش و پرورش دشتی خاطر نشان کرد: این طرح ملی همزمان با سراسر کشور برگزار و با هدف کمک به کاهش بخشی از مشکلات آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا و افراد نیازمند اجرا شد.

,

در این مراسم امام جمعه خورموج، فرمانده سپاه و تعدادی از مسئولان اداره‌های مختلف شهرستان دشتی حضور داشتند.

,

, ,

توزیع ۳۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند شهرستان بوشهر

, توزیع ۳۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند شهرستان بوشهر,

پویش مشق احسان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام و گروه جهادی خادم الحسین ابوالفضل حسینی در هیئت رایت العباس برگزار شد.

,

در این مرحله از رزمایش  تعداد ۳۰۰ بسته نوشت افزار با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام در عالیشهر، چغادک، امامزاده، تنگک و سایرمحلات سطح شهر بوشهر  با همکاری بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر توزیع شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

بانک رفاه استان بوشهر ۵ دستگاه یخچال به نیازمندان کمیته امداد اهدا کرد

, بانک رفاه استان بوشهر ۵ دستگاه یخچال به نیازمندان کمیته امداد اهدا کرد,

احمد لطفی، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: یکی از رسالت‌ها و اهداف کمیته امداد شناسایی نیازمندها و رفع مشکلات این جامعه بوده که در بازدیدهای میدانی بعمل آمده توسط مددکاران مورد تاکید و مد نظر قرار می‌گیرد.

,

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر اینکه لوازم ضروری زندگی از نیازهای اصلی و مهم مددجویان است گفت: از ابتدای سال جاری با توجه به فصل گرما در استان بوشهر خدماتی نظیر تامین و توزیع وسایل سرمایشی از جمله یخچال و کولر گازی انجام شده است.

,

لطفی با اشاره به گرانی ها موجود بر بازار و مشکلات گسترده‌ای برای اقشار کم درآمد گفت: این شرایط سبب شده تا خانوار‌های تحت حمایت امکان خرید دستگاه‌های خنک کننده‌ای مانند یخچال را نداشته و در وضعیت بسیار بدی قرار داشته باشند.

,

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: بررسی‌ها نشان می‌دهد از مجموع ۴۴ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد در استان، در مجموع سه هزار خانوار یا فاقد یخچال هستند و یا یخچال فرسوده دارند که از ابتدای سال جاری با همکاری مردم، خیران نیکوکار و دستگاه های اجرایی تلاش شده است این خانواده ها صاحب یخچال شوند.

,

وی با اشاره به تامین هزار دستگاه یخچال به شکل امانی از شرکت تولید کنند گفت: امروز بانک رفاه استان هزینه ۵ دستگاه از این تعداد یخچال را به منظور توزیع میان نیازمندان فاقد یخچال اهدا کرده است.

,

لطفی با بیان اینکه تعداد هزار یخچال طی دو مرحله میان نیازمندان فاقد یخچال توزیع شده است گفت: برای تهیه این تعداد یخچال ۵ میلیارد تومان اعتبار از سوی خیرین ، کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تامین و بحساب شرکت سازنده پرداخت شده است.

,

وی در پایان ضمن دعوت از مردم و خیران در تامین نیازهای محرومان، تاکید کرد: این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت و در فصل سرما نیاز افراد بی بضاعت به لوازم گرمایشی(آبگرمکن) بیشتر خواهد بود که امیدواریم شهروندان کمیته امداد را در این زمینه یاری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه