اخبار داغ

توزیع ۴۰هزار بسته معیشتی در مرحله هفتم رزمایش کمک مومنانه در هرمزگان

توزیع ۴۰هزار بسته معیشتی در مرحله هفتم رزمایش کمک مومنانه در هرمزگان
اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در حاشیه آغاز رزمایش مرحله هفتم کمک مومنانه اظهار کرد: هفتمین مرحله از رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه به همت خیرین، مردم، نهادها، مجموعه ها، صنایع، کارخانجات و ادارات در آستانه اربعین حسینی(ع) در استان هرمزگان برگزار شد که قریب به ۴۰ هزار بسته معیشتی را برای افراد نیازمند تهیه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سومین فاز دومین مرحله کمک مومنانه در هرمزگان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

,

توزیع ۴۰هزار بسته معیشتی در مرحله هفتم رزمایش کمک مومنانه در هرمزگان

, توزیع ۴۰هزار بسته معیشتی در مرحله هفتم رزمایش کمک مومنانه در هرمزگان,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در حاشیه آغاز رزمایش مرحله هفتم کمک مومنانه در گفتگو با هرمز اظهار کرد: هفتمین مرحله از رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه به همت خیرین، مردم، نهادها، مجموعه ها، صنایع، کارخانجات و ادارات در آستانه اربعین حسینی(ع) در استان هرمزگان برگزار شد که قریب به ۴۰ هزار بسته معیشتی را برای افراد نیازمند تهیه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تاکیدبراینکه در این ایام پایانی ماه صفر مردم نذورات خود را به خانواده های نیازمند اختصاص دهند، افزود: طبق برنامه ای که از قبل اعلام شده بود رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه از نیمه شعبان شروع شد و تا دهه پایان ماه صفر ادامه خواهد دارد اما به دلیل احساس نیاز و ضرورت کار همدلی و استقبال بی نظیر مردم، نهادها و مجموعه ها کمک مومنانه تا پس از صفر و حتی پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

,

سالاری ادامه داد: مجموعا در این ۷ مرحله بیش از ۲۴۶ هزار بسته معیشتی بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان تحت عنوان سبدهای کالا، اقلام تحصیلی، لباس دانش آموزان و موضاعات دیگر که دغدغه مردم است جمع آوری شده است که قرار است در ماه های آینده کمک های مردمی و خیرین را در حوزه توانمندسازی، اشتغال، معیشت، ازدواج، درمان، تحصیل و آن دسته از افرادی که به دلیل ویروس کرونا دچار آسیب شغلی شده اند استفاده کنیم.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان:

,

دانش آموزان هرمزگانی نیازمند گوشی هوشمند و تبلت هستند

, دانش آموزان هرمزگانی نیازمند گوشی هوشمند و تبلت هستند,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ علی الهیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان در حاشیه مراسم رزمایش مرحله هفتم کمک مومنانه هرمزگان در گفتگو با هرمز اظهار کرد: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر رزمایش همدلی مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان، کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان عضو ستاد رزمایش زمینه مشارکت و همراهی با مردم را در سطح استان فراهم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان افزود: در این هفت مرحله مردم به خوبی نشان دادند که گوش به فرمان مولا و رهبر خود هستند و در این شرایط که اقشار آسیب پذیر جامعه اسلامی نیازمند همدلی و کمک هستند آنها را تنها نمی گذارند و در تامین معیشت آنها مشارکت می کنند.

,

الهیاری ادامه داد: بسیاری از اقشار آسیب پذیر و افراد تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان که از طریق اشتغال های خرد و کوچک امرار معاش می کردند تحت تاثیر ویروس کرونا با مشکل مواجه شدند که نیازمند مشارکت جدی مردم و مسئولین در تامین حداقل معیشت خود و خانواده ها هستند.

,

وی اضافه کرد: از ابتدای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه تا به اکنون قریب به ۵۰ هزار بسته معیشتی را جمع آوری و بین افراد نیازمند و مناطق محروم استان هرمزگان توزیع کرده ایم که مردم می توانند برای ادامه این مسیر با کد دستوری #۶*۳*۷۷۸۸* کمک های مومنانه خود را برای افراد نیازمند داشته باشند.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان افزود: با بازگشایی مدارس و در شرایط شیوع ویروس کرونا تمرکز مجموعه کمیته امداد در تامین وسایل تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت و اقشارآسیب پذیر هرمزگان است تا بتوانند از طریق آن در برنامه های شاد و تحصیلی خود حضور داشته باشند و جامانده از تحصیل نباشند.

,

الهیاری ادامه داد: قیمت هر دستگاه تبلت و گوشی هوشمند قریب به ۳ میلیون تومان است که تعدادی از آن را کمیته امداد تهیه کرده است، مردم نیز می توانند با مشارکت ۵۰ درصدی با کمیته امداد در تهیه این تجهیزات کمک رسان دانش آموزان نیازمند استان هرمزگان باشند.

,

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس مطرح کرد؛

,

کمک ۱۰۸ میلیون تومانی حامی نیکوکار به خانواده‌های ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد

, کمک ۱۰۸ میلیون تومانی حامی نیکوکار به خانواده‌های ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ حسین فخاری، رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس در این خصوص گفت: یکی از مشکلات عمده خانواده‌های تحت حمایت این نهاد کمبود لوازم سرمایشی است که بر همین اساس توسط یکی از حامیان نیکوکار در اقدامی خیرخواهانه، مبلغ ۴۸ میلیون تومان کمک‌هزینه خرید کولرگازی برای ۱۲ خانواده ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد اهدا گردید.

, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

فخاری افزود: همچنین با همکاری این حامی نوع‌دوست نیز، مبلغ ۶۰ میلیون تومان کمک‌هزینه خرید تبلت برای ۳۰ دانش آموزان نیازمند خانواده‌های ایتام و محسنین که دچار کمبود وسایل آموزش مجازی بوده‌اند فراهم شد تا آنان نیز همانند سایر دانش آموزان از کلاس‌های آموزش مجازی بهره‌مند شوند.

,

این مقام مسئول به اهمیت و اثربخشی طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد در امر محرومیت‌زدایی و توانمندسازی خانواده‌ها اشاره کرد و ادامه داد: هم‌اکنون ۳۶ خانواده ایتام و محسنین دیگر فاقد کولرگازی و ۱۲۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد نیازمند تبلت و یا گوشی هوشمند مواجه بوده که امیدواریم با مشارکت خوب حامیان و خیران نیک‌اندیش بتوانیم تعداد بیشتری از لوازم ضروری موردنیاز این خانواده‌ها را تأمین کنیم.

,

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس خاطرنشان کرد: همه آحاد مردم می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و یا تماس تلفن ۰۷۶۳۳۷۰۶۴۰۰ واحد اکرام و ایتام منطقه یک بندرعباس جهت حمایت مادی و معنوی از خانواده‌های ایتام و محسنین اعلام آمادگی نمایند.

,

در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان:

,

بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی ویژه نیازمندان در رودان توزیع شد

, بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی ویژه نیازمندان در رودان توزیع شد,

ه گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ حجت الاسلام حسنعلی عدالت تولیت مسجد ابوالفضل(ع) رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: این بسته ها به همت خیرین تهیه و توسط گروه جهادی قمر بنی هاشم(ع) پایگاه بسیج حضرت ابوالفضل(ع) رودان و با شعار «ما ملت امام حسینیم» میان خانواده های نیازمندان رودانی توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

وی ارزش هر بسته معیشتی را ۲میلیون ریال عنوان کرد و افزود: مشارکت خیرین و مردم در رسیدگی به نیازمندان قابل تحسین و قدردانی است چراکه مردم در رزمایش کمک‌های مومنانه همکاری‌های قابل توجهی کردند.

,

تولیت مسجد ابوالفضل(ع) رودان خاطر نشان کرد: از آغاز اجرای این طرح تاکنون با شناسایی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی اقلام جمع آوری شده بین آنان توزیع شده است.

,

اهداء 400 بسته معیشتی به نیازمندان حاجی آباد:

,

سپاه؛ پیشگام در طرح رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان

, سپاه؛ پیشگام در طرح رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ سرهنگ محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد اظهار کرد: اگرچه شیوع ویروس کرونا راه های کربلا را برای شرکت در پیاده روی اربعین و تجدید بیعت با امام حسین و امام علی(ع) را از ما گرفته است اما می توان این تجدید بیعت همچنان زنده نگه داشت است و از راه های دیگری وارد این مرحله از زندگی سعادتمندانه شد.

, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

فرمانده سپاه حاجی آباد افزود: درمرحله هفتم رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان که مصاف با اربعین حسینی شده است ۴۰۰ بسته مواد غذایی و اقلام بهداشتی به مردم مناطق محروم اهدا خواهد شد که به همت قرارگاه های طرح تحول و خادمین موکب شهید عبدالحمید سالاری حاجی آباد و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی است.

,

میرزاده ادامه داد: هر سال موکب شهید سالاری در کربلای معلا برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) برپا بود، اما سال جاری مسیر عاشقی به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شده است به همین دلیل موکب را در شهرستان برپا کردیم و آماده فعالیت و خدمات رسانی به خانواده‌های نیازمند هستیم.

,

مسئول موکب قمر بنی هاشم(ع) میناب:

,

توزیع۱۲ هزار پرس غذای گرم در اربعین حسینی توسط موکب قمر بنی هاشم(ع) میناب

, توزیع۱۲ هزار پرس غذای گرم در اربعین حسینی توسط موکب قمر بنی هاشم(ع) میناب,

سید مجتبی موسوی در گفتگو با خبرنگار هرمز، در تشریح جزئیات طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان مینابی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم موکب قمر بنی هاشم(ع) شهرستان میناب در ماه محرم و صفر رسیدگی به نیازمندان در تامین مواد غذایی، رفع مشکلات معیشتی و تامین نیازهای خانواده‌ها بوده که در این زمینه از هیچ تلاش فروگزار نکرده ایم..

, هرمز,

مسئول موکب قمر بنی هاشم(ع) میناب افزود: با راه اندازی ۱۰آشپزخانه‌جهادی در نقاط مختلف شهرستان میناب در سایر حوزه های استحفاظی مقاومت بسیج  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی غذا را طبخ و جهادگران بسیجی کار  بسته‌‌بندی و توزیع را برعهده داشتند.

,

وی تصریح کرد: این غذاها در بخش سندرک روستاهای درپهن،آرنگوبالا، آرنگوپایین، شهرسندرک، چراغسوز، در بخش توکهور روستاهای چراغ آباد،هامین،مجتمع امام، دربخش بندزرک روستاهای کمبیل، سرشیفت،گورزانگ و اسلام آباد،در بخش مرکزی روستاهای نوبند، کریان، اسپنگان،حکمی و در محلات شهری احمدآباد،پشته مهنو،آزادگان،نظری،محله بهشت زهرا و رِگو توزیع شد.

,

مسئول موکب قمر بنی هاشم(ع) میناب گفت: این حرکت جهادی و خداپسندانه با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام و قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه استان هرمزگان  و سپاه ناحیه میناب انجام شد.

,

سید موسوی خاطر نشان کرد: علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان در روز اربعین حسینی اجرای طرح نان نذری در نانوایی ها به همراه بسته‌های معیشتی نیز توسط جهادگران مینابی تحویل نیازمندان شد.

,

موسوی ضمن تقدیر از گروه های جهادی و همه خیرین و بانیان و خیرین نیکوکار شهرستان که در این اقدام

,

جهادی همکاری نمودند افزود: امسال به دلیل شرایط بیماری کرونا توفیق خدمت گزاری به زائرین پیاده اربعین حسینی پیدا نکردیم ولی امیدواریم با رشه کن شدن ویروس کرونا در سال آینده در عمود ۱۳۵۸ کربلای معلی میزبان خوبی برای زائرین اباعبدالله حسینی باشیم.

,

وی هدف از برگزاری مراسم پخت غذای گرم در روز اربعین حسینی را یادآوری خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) عنوان کرد و اضافه کرد: توزیع دو هزار پرس غذای گرم به یاد خدمت رسانی موکب قمر بنی هاشم در عمود ۱۳۵۸ کربلای معلی برای زائرین پیاده یکی از ابتکاراتی بود که امسال برای خدمت رسانی به نیازمندان و ذاکرین اباعبدالله الحسین (ع) در روز اربعین حسینی در میناب برنامه ریزی شد.

,

مسئول موکب قمربنی هاشم شهرستان میناب برنامه های انجام شده در ایام محرم و صفر را ادای دین بر پایه اعتقادات به امام حسین (ع) و یاران باوفایش عنوان کرد و از مردم خواست تا در همه موارد از جمله برگزاری مراسمات و تهیه و توزیع نذورات خود موارد بهداشتی را نیز رعایت کنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب:

,

توزیع ۱۰۰۰ بسته لوازم‌ التحریر بین دانش آموزان نیازمند مینابی

, توزیع ۱۰۰۰ بسته لوازم‌ التحریر بین دانش آموزان نیازمند مینابی,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ عباس راستی رئیس کمیته امداد شهرستان میناب اظهار کرد: کمیته امداد با مشارکت و همکاری یکی از خیرین، تعداد ۱۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میناب توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب ارزش هر بسته لوازم التحریر را ۲۰۰ هزار تومان دانست و افزود: هر بسته شامل هفت قلم لوازم تحصیل و نوشت‌ افزار که با بسته‌ بندی مناسب و رعایت مسائل بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا به دانش آموزان نیازمند تحویل داده شده است.

,

راستی به پرداخت ۱۳۵ میلیون تومانی از اعتبارات کمیته امداد در قالب کمک‌ هزینه تحصیلی به دانش آموزان نیازمند این نهاد خبر داد و ادامه داد: تمامی کمک‌ های دریافتی مردمی و خیرین با اولویت دانش آموزان مناطق محروم و روستایی شهرستان میناب توزیع‌ شده است.

,

وی با تشکر و قدردانی از مردم نوع‌ دوست و خیرین گرانقدر که همیشه همراه و یاری رسان کمیته امداد در رفع مشکلات نیازمندان بوده و هستند، افزود: مینابی‌ های عزیز می‌ توانند برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و محروم شهرستان میناب از طریق کد دستوری#۰۷۶۸*۸۸۷۷*مشارکت نمایند.

,

با همت خیرین محقق شد؛

,

اهدای ۱۱۰ بسته معیشتی به نیازمندان دهستان فاریاب رودان

, اهدای ۱۱۰ بسته معیشتی به نیازمندان دهستان فاریاب رودان,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ صفدر صالحی، رئیس کمیته امداد شهرستان رودان در این خصوص اظهار کرد: با آغاز “رزمایش همدلی” برای “ایران همدل” مردم نیکوکار و نوع‌دوست با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود ، نقش مؤثری در کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی نیازمندان ایفا نموده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

صالحی افزود: با همت خیرین در قالب مرحله دوم پویش ملی “ایران همدل” ، تعداد ۱۱۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بین نیازمندان دهستان فاریاب از توابع شهرستان رودان اهدا گردید.

,

وی ادامه داد : ارزش هر سبد معیشتی ۲۶۰ هزار تومان بوده است و اقلام موجود در هر سبد شامل: برنج، گوشت قرمز، روغن و رب گوجه‌فرنگی بوده که با همکاری دهیاری و شورای زکات دهستان فاریاب شهرستان رودان و با رعایت استانداردهای بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند ساکن این دهستان توزیع‌شده است.

,

رئیس کمیته امداد شهرستان رودان ضمن قدردانی از مشارکت مردم در برنامه‌های حمایتی کمیته امداد و دعوت از عموم مردم گرانقدر استان برای پیوستن به پویش ملی”ایران همدل” اظهار داشت: مردم نیکوکار و خیرین گرامی می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری#۰۷۶۷*۸۸۷۷* یا ارسال عدد ۱۰۰ به ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و نصب نرم‌افزار ناب جهت رفع مسائل و مشکلات ضروری ایتام و نیازمندان، در این پویش ملی مشارکت نمایند.

,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه