وی افزود: لطف پروردگار متعال را نمی‌توان نادیده گرفت و خدمت به زائرین حضرت امام رضا(ع) از والاترین بستر‌ها جهت تسکین روح و آرامش وجود هر انسانی است.

این خادم حرم مطهر رضوی در ادامه گفت: پس از شیوع ویروس منحوس کرونا شیفت تمام خادمین حرم کاهش یافته و بنده یک نوبت در ماه به حرم مطهر مشرف می‌شوم.

وی افزود: طبق دستور العمل آستان قدس رضوی خادمانی که مسن هستند و در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند جهت جلوگیری از شیوع کرونا و سلامت زائرین لزومی در حضور مستمر این خادمان در حرم نمی‌باشد.

یزدانفر در رابطه با فرارسیدن ایام شهادت امام رضا و مراسم غریبانه سوگواری برای این حضرت در ایام کرونا گفت: حضور، همیشه در هر عرصه‌ای تأثیرگذاری و طعم خوشایند دیگری دارد ولی طبیعتا سوز دل غریبانه در قلب‌های تمام عاشقان امام رضا(ع) در ایام شهادت این بزرگوار موج میزند ولی حتی در اربعین نیز بدون اینکه حضوری در جوار حرم مطهر داشته باشیم ولی با نیت خالص‌مان حال و هوای حرم را در خانه حس می‌کردیم.

وی افزود: به نظر بنده با وجود اینکه امسال مراسمات در عاشورای حسینی و اربعین با محدودیت شدید همراه بود ولی پرشورتر از هرسال دیگری برگزار شد.

 

انتهای پیام/