اخبار داغ

صبح امروز؛

شهید امنیت نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تشییع شد+تصاویر

شهید امنیت نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تشییع شد+تصاویر
شهید داراب امرانی از ماموران نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد است که چند روز قبل به شهادت رسید، امروز در گلزار شهدای شهر یاسوج تشییع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، رئیس عقیدتی سیاسی ناجا کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تشییع شهید امرانی با بیان اینکه ماه محرم نماد شجاعت و ایثارگری و تذکر به مسلمانان است، گفت : بدانیم اگر نوه نبی مکرم را سر بریدند حاصل ندانم کاری و کج فهمی بود، این زنگ هشدار برای همه ما مسلمانان است اگر روزی ولایت در خطر بیفتد از بین مسلمانان ممکن است رخ دهد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
حجت الاسلام و المسلمین تیموری گفت: باید ترسید از روزی که دشمن قهقهه بزند از خودمان علیه خودمان استفاده کند.
,
 
,
وی افزود: تمام هم و غم نیروی انتظامی حفاظت از ارزش های نظام و آرمان های انقلاب و ولایت مطلقه فقیه خواهد و به فرموده مقام عظمای ولایت مجاهدان فی سبیل الله است و اگر دشمن قرار است قدمی کج بردارد نیروی انتظامی با اقتدار مدافع انقلاب خواهد بود، شهادت سربلندی، افتخار و کرامت است و دشمنان بدانند مشت محکم نیروی انتظامی به زودی به دهان آنها خواهد خورد.
,
 
,
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا کهگیلویه و بویراحمد افزود: این شهید آخرین شهید نخواهد بود و راه آنها ادامه خواهد داشت و این راه به وسیله نیروهای مسلح با شهامت و شجاعت ادامه خواهد داشت.
,
 
,
صبح زاگرس: شهید داراب امرانی از ماموران نیروی انتظامی استان است که چند روز قبل در اثر درگیری با قاچاقچیان در محور یاسوج دهدشت خودوری آن ها دچار سانحه شد و وی به شهادت رسید.
,

 هم اکنون مراسم تشییع این شهید در گلزار شهدای شهر یاسوج در حال برگزاری است، لازم به ذکر است که شهید داراب امرانی برادر شهید سلیمان عمرانی است که در سال 64 در شهر آبادان به شهادت رسید.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه