اخبار داغ

صبح امروز صورت گرفت؛

2 شهید تفحص شده دوران دفاع مقدس در زادگاه خود آرام گرفتند+ تصاویر

2 شهید تفحص شده دوران دفاع مقدس در زادگاه خود آرام گرفتند+ تصاویر
پیش از ظهر امروز مراسم تشییع و تدفین شهیدان پورفریدونی و حسنی سعدی با حضور مسئولان لشکری و استانی در شهرهای سیرجان و کرمان هم زمان با شهادت امام رضا (ع) برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، در آستانه فرا رسیدن رحلت نبی اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) پیکر 2 تن از شهدای 8 سال دفاع مقدس پس از 37 سال فراغ، به آغوش میهن بازگشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

شهیدان حسن حسنی سعدی و حسین رسولی پورفریدونی در مردادماه سال 62 در عملیات والفجر 3 در منطقه مهران به شهادت رسیدند و اکنون پیکر تفحص شده این 2 شهید بزرگوار در دیار خود آرام گرفت.

,

پیکرهای این شهیدان عالی مقام روز پنج شنبه وارد کرمان شد، پیکر شهید حسین رسولی پورفریدونی  برای تشییع و تدفین به سیرجان انتقال یافت و پیکر شهید حسن حسنی سعدی پیش از ظهر امروز بر روی دستان مردم شهید پرور کرمان تشییع و در گلزار شهدای کرمان آرام گرفت.

,

این مراسم با حضور مسئولان لشکری و استانی در شهرهای سیرجان و کرمان هم زمان با شهادت امام رضا (ع) برگزار شد.

,

پیش از ظهر امروز به صورت هم زمان اقامه نماز بر پیکر پاک این دو شهید انجام شد و پس از آن مردم سیرجان و کرمان این دو شهید والامقام را راهی خانه ابدی خویش کردند.

,

البته در شهر کرمان مردم شهید پرور دیار کرمان پیش از حضور در گلزار شهدای این شهر، شهید حسنی سعدی را از حسنیه ثارالله تا گلزار شهدا با خودروهای خود همراهی کردند.

,

در اینجا تصاویری از مراسم تشییع و تدفین این 2 شهید دوران دفاع مقدس را مشاهده می کنید.

,

, ,

, ,

قرائت نماز بر پیکر شهید حسین رسولی پورفریدونی در سیرجان

,

, ,

انتهای پیام/ س

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه