اخبار داغ

آب برخی از مناطق قم قطع خواهد شد

آب برخی از مناطق قم قطع خواهد شد
آب مناطق 2,3,6,7 شهرداری قم به مدت سه روز قطع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   قم فردا، خبری مبنی بر اینکه از دوشنبه آب ها در مناطق  2,3,6,7قم قطع خواهد شد در فضای مجازی در حال انتشار بود که خبرنگار قم فردا مسئله را پیگیری کرده و نتیجه پیگیری نشان می دهد خبر صحت دارد. 

به علت حادثه پیش آمده از بعدازظهر روز دوشنبه ۱۳۹۹/۰۷/۲۸الی پنج شنبه ۱۳۹۹/۰۸/۱ قطعی آب درمناطق ۲و۳و۶و۷ وجود خواهد داشت که خبر قطعی و افت فشار آب فردا به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

بنابر اطلاع خبرنگار سایت قم فردا قرار است عملیات رفع حادثه خط ۱۴۰۰ که کل مناطق ۲، ۳، ۶ و ۷ را تحت پوشش قرار می‌دهد انجام شود و شیرآلات فرسوده نیز تعویض شود.

از صبح یکشنبه۲۷مهر این عملیات رفع حادثه انجام خواهد شد اما از عصر دوشنبه۲۸مهر در برخی از نقاط این مناطق قطعی آب وجود خواهد داشت و تا ظهر پنجشنبه۱آبان ادامه خواهد داشت.

 این قطعی آب ۷۲ ساعت نیست و برخی از مناطق افت فشار پیدا خواهند کرد و برخی از مناطق نیز آب قطع خواهد شد و برای جبران آن از چاه آب رسانی خواهد شد  اما آب به صورت مستمر و ۷۲ ساعت قطع نخواهد شد.

 همچنین بنا بر شنیده های خبرنگار قم فردا برای اینکه در مناطقی که آب قطع می‌شود مردم به مشکل بر نخورند از طریق بیست تانکر آب رسانی خواهد شد این حادثه بنابر اجبار است که باید مشکل آن رفع شود و از اختیار شرکت آب و فاضلاب خارج است این حادثه و این مشکل باید رفع شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ,  , , , , قم فردا، , قم فردا، , قم فردا, ، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه