اخبار داغ

مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

باغداران کهگیلویه و بویراحمدی برای دریافت سبد میوه ثبت نام کنند

باغداران کهگیلویه و بویراحمدی برای دریافت سبد میوه ثبت نام کنند
تاج الدینی گفت: باغدارانی که به سبد میوه نیاز دارند به مراکز خدماتی جهاد کشاورزی مراجعه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الیاس تاج الدینی در گفت و گو با  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس،در خصوص گلایه برخی از کشاورزان از قیمت بالای سبد میوه گفت: نظارت بر قیمت سبد ها بر عهده سازمان صمت استان است و این افزایش قیمت هیچ ربطی به جهاد کشاورزی ندارد، هر چند که ما نیز همکاری هایی با سازمان صمت داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 وی گفت: از روز گذشته نیز معاون اقتصادی سازمان اطلاعات، معاون اقتصادی استاندار و خود ما نیز پای کار هستیم، سپاه نیز به این مورد ورود پیدا کرده ، به دنبال این هستیم که سبد میوه را از استان ها دیگر وارد استان کنیم.

,

رئیس جهاد کساورزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نیاز است خود کشاورزان و باغداران نیز پای کار باشند و سبد ها را خریداری کنند، تعاون روستایی نیز به موضوع ورود خواهد کرد، کشاورزانی که سبد میوه نیاز دارند به مراکز خدماتی جهاد کشاورزی استان که در نقاط مختلف استان و شهرستان ها قرار دارد مراجعه کنند.

,

وی افزود: سبد ها را با قیمت پایین تر از قیمت بازار در اختیار باغداران قرار خواهیم داد، مراکز خدماتی ما در نقاط مختلف قرار دارند و می توانند میزان سبد مورد نیازشان را تامین کنند، قیمت ها با توجه به مواد اولیه توسط کارخانه تولیدی درج می شود.

,

تاج الدینی به مشکل کمبود سردخانه در استان اشاره کرد و گفت: سردخانه یک مشکل اساسی است،ما امسال  125 هزار تن تولید میوه در استان داریم که توانایی ذخیره کردن این میزان میوه را نداریم، سال گذشته حداکثر 6 هزار تن ذخیره داشتیم، نیاز است که سرمایه گذاران به این مورد ورود کنند، ما نیز هر همکاری که نیاز باشد انجام خواهیم داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه