اخبار داغ

مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان های رزن و درگزین خبر داد؛

توزیع ۸۰۰ بسته لوازم التحریر در چهارمین مرحله کمک مومنانه بین دانش آموزان رزن و درگزین

توزیع ۸۰۰ بسته لوازم التحریر در چهارمین مرحله کمک مومنانه بین دانش آموزان رزن و درگزین
عمران عسگری گفت: چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه این تشکل انقلابی با کمک و همراهی فرهنگیان نیکوکار در شهرستان های رزن و درگزین برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عمران عسگری، مسئول بسیج فرهنگیان شهرستانهای رزن و درگزین در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: با همت و تلاش فرهنگیان و وادلین نیکوکار پویشهای متعددی در جهت رسیدگی به وضعیت دانش اموزان و والدین نیازمند در سطح منطقه برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه در جهت توانمند سازی حرکته ای خیریه اقدام به تجمیع این پویش ها کرده ایم، اضافه کرد: در همین جهت مرکز نیکوکاری بسیج فرهنگیان شهرستان با مدیریت خانم کریمی یکی از فرهنگیان خیراندیش تاسیس شده است.

,

عسگری تامین مواد غذایی و بسته های معیشتی، تعمیرات مسکن های افراد نیازمند، کمک در جهت تامین هزینه درمان، خرید وسایل آموزشی و کمک آموزشی بخصوص موبایل و تبلت را از مهمترین زمینه های فعالیت مرکز نیکوکاری برشمرد و گفت: مرکز نیکوکاری شهرستان بصورت هیئت امنایی مدیریت می شود.

,

وی با اشاره به برگزاری چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه بسیج فرهنگیان با رویکرد لبخند رضایت، گفت: در این مرحله با کمک خیرین و بسیج فرهنگیان ۸۰۰ بسته لوازم التحریر ایرانی اسلامی به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان در بین  دانش آموزان رزن، درگزین و سردرود توزیع شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه