اخبار داغ

شهردار دوگنبدان خبر داد؛

ادامه پروژه های عمرانی شهرداری در گچساران/ شهرداری پای کار خدمت‎ رسانی+فیلم

ادامه پروژه های عمرانی شهرداری در گچساران/ شهرداری پای کار خدمت‎ رسانی+فیلم
گفت:تمامی بار ترافیک بر عهده بلوار اصلی شهر بود که با رشد جمعیت و ترافیک، دیگر کشش این بار را نداشت و در همین راستا شهرداری بر اساس طرح جامع و تفصیلی اقدام به احداث و تکمیل دو بلوار "شهید پناهپوری" و "شهید تاجگردون" در ضلع شمالی و بلوار اندیشه در ضلع جنوبی بلوار "ولی عصر" کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهردار دوگنبدان در خصوص ادامه روند اجرای پروژه های عمرانی در این شهردر گفت و گو با صبح زاگرس، گفت: با توجه به ساختار خطی شهر دوگنبدان و بالاخص در ضلع غربی شهر(حد فاصل محله باغ فردوس تا میدان نرگس)،بلوار ولی عصر (عج) تنها بلوار اصلی این مسیر بوده که در سال‌های اخیر علاوه بر تحمل وظیفه جمع و پخش کنندگی، تمامی بار ترافیک بر عهده این بلوار بود که با رشد جمعیت و ترافیک، دیگر کشش این بار را نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود:در همین راستا شهرداری دوگنبدان بر اساس طرح جامع و تفصیلی اقدام به احداث و تکمیل دو بلوار شهید پناهپوری و شهید تاجگردون در ضلع شمالی و بلوار اندیشه در ضلع جنوبی بلوار ولی عصر (عج) کرد.

,

شهردار دوگنبدان تصریح کرد:با تجزیه و تحلیل داده های ترافیکی سه بلوار مذکور علاوه بر ایجاد دسترسی به منازل مسکونی مجاور، قابلیت تحمل و کشش حداقل چهل درصد بار ترافیکی بلوار ولی عصر (عج) را داراست.

,

ظفری در ادامه گفت:یکی از مشکلات و مسائلی که با آن مواجه بوده و هستیم، سرعت بالای برخی رانندگان در این بلوارها و خطر ساز بودن این موضوع، علی الخصوص در مجاورت منازل مسکونی و مدارس است که امنیت و جان شهروندان را تهدید می‌نماید.

,

وی افزود: از این رو جلسات متعدد شورای ترافیک شهرستان و استان جهت انتخاب راهکار مناسب تشکیل که در مصوبات شورای ترافیک و مکاتبات پلیس راهور، به جهت ایمن سازی عبور عرضی عابرین پیاده،علی رغم اینکه نصب سرعت کاه در داخل شهر روشی منسوخ جهت کنترل سرعت بوده و اکثریت شهروندان قانونمدار هستند و اجرای سرعت کاه تضعیف حقوق شهروندی شهروندان قانونمدار است،اجرا و نصب سرعت کاه در دستور کار شهرداری دوگنبدان قرار گرفت و لازم الاجرا نیز شد.

,

شهردار دوگنبدان اظهارکرد:با توجه به وجود سرعتکاه های غیر استاندارد در بلوار شهید تاجگردون، شاهد استقبال قابل انتظار در این بلوار نبودیم،از این رو، در هفته گذشته با شابلونهای استاندارد تهیه شده، اقدام به اصلاح سرعتکاه های غیر استاندارد این بلوار واجرای سرعتکاه های آسفالتی استاندارد با شابلون در نقاط حادثه خیر بلوار شهید پناهپوری شد.

,

ظفری درادامه بیان کرد:بنابراین سرعتکاه های استاندارد اجرا شده علاوه بر کاهش سرعت خودرو در نقاط حادثه خیز، نرمی و انعطاف پذیری را به همراه داشته، که باعث عدم ضربه به خودرو می‌شود.

, .,

‌شهردار دوگنبدان گفت:از آنجا که هدف شهرداری دوگنبدان خدمات رسانی و استقبال همشهریان گرامی از بلوار های جدیدالاحداث با رعایت سرعت مجاز و ایمن است،از رانندگان محترم تقاضا می‌شود، با عنایت به اینکه رعایت حقوق شهروندی برای همه الزامی است هر شهروند را مانند عضوی از خانواده خود دانسته و هنگام رانندگی اصول ایمنی رانندگی و رعایت سرعت مجاز و مطمئنه موجبات آرامش و رفاه حال آنان را فراهم نمایند.

, ،,

ویدئو را در ادامه شاهد باشید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه