اخبار داغ

توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان کردستانی

توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان کردستانی
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: همزمان با ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) از امروز شاهد اجرای پویش سراسری لبخند رضایت هستیم و در این مرحله بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان کردستانی توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش کُردتودی، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در جریان پوشش سراسری لبخند رضایت که به همت بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس ،بسیج جامعه فرهنگیان و آموزش و پرورش استان در جریان است اظهار کرد: مردم خیرخواه کردستان همواره حامی نیازمندان بوده اند و از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا تاکنون نیز در امور خداپسندانه و خیرخواهانه مشارکتی گسترده داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی افزود: تاکنون در استان چندین مرحله رزمایش کمک مومنانه اجرا شده است و این روند خیرخواهانه همچنان ادامه دارد.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: همزمان با ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) از امروز شاهد اجرای پویش سراسری لبخند رضایت هستیم و در این مرحله بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان کردستانی توزیع می شود.

,

سردار حسینی افزود: این تعداد غذای گرم با مشارکت خیرین سنندجی،قروه ای و بیجاری و در این سه شهرستان طی امروز و فردا در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن این پویش طی ایام محرم و صفر تاکنون ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شده است و این روند خیرخواهانه ادامه خواهد داشت.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه