اخبار داغ

جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی سپاه امیرالمؤمنین(ع) در ایلام راه اندازی می شود

نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی سپاه امیرالمؤمنین(ع) در ایلام راه اندازی می شود
کریمیان جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی سپاه امیرالمؤمنین(ع) در ایلام راه اندازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، "قدرت الله کریمیان"، جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: با توجه به شرایط حاضر کرونائی و در راستای تداوم درمان مبتلایان به ویروس کرونا، نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام طی چندروز آینده راه اندازی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام, بیدار,
 
,
 
,
 
,
وی اظهار کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با همکاری نیروهای مسلح برای ریشه‌کنی ویروس کرونا و مصوبه ستاد استانی کرونا مبنی بر ایجاد نقاهتگاه توسط سپاه، تمهیدات لازم اندیشیده شد.
,
 
,
 
,
 
,
کریمیان افزود: این نقاهتگاه در راستای تداوم درمان بیماران کرونایی ایجاد می شود،تجهیزات و امکانات مورد نیاز این نقاهتگاه از سوی معاونت بهداشت و درمان سپاه امیرالمؤمنین(ع) تامین شده است.
,
 
,
 
,
 
,
جانشین سپاه استان ایلام تاکید کرد: با توجه به فراگیری این بیماری ضروری است که مردم فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و سایر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. از مردم عزیز تقاضامندیم با توجه به اینکه استان به لحاظ وضعیت بیماری کرونا در وضعیت مطلوبی نیست، در خانه بمانند.
,
 
,
 
,
 
,
وی گفت: ابلاغ مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح برای مقابله با ویروس کرونا، وظیفه سپاه را صد برابر کرده و امروز بالاترین خدمت به مردم تلاش برای مقابله و ریشه‌کنی ویروس کرونا است.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه