اخبار داغ

مدیر اورژانس تویسرکان:

سانحه سقوط از درخت گردو، ۱۲۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

سانحه سقوط از درخت گردو، ۱۲۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
فرشاد عبدالمالکی با اعلام اینکه در بازه زمانی ۲۰ شهریور تا ۲۵ مهر ماه سال جاری ۱۲۶ گردوتکان از درختان گردو سقوط کردند، گفت: از این تعداد ۷۷ مصدوم در بیمارستان ولیعصر (عج) تویسرکان بستری، ۲۰ مصدوم برای ادامه درمان به مرکز ترومای استان همدان اعزام و ۲۹ مصدوم دیگر به صورت سرپایی درمان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشاد عبدالمالکی، مدیر اورژانس تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار عصرهمدان، گفت: مرکز اورژانس تویسرکان در کنار انجام‌ مأموریت های مؤظفی و روزانه خود چند ماهی است که همراه دیگر کادر درمانی شهرستان به ارائه خدمات در خصوص مبارزه با شیوع کروناه پرداخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی اظهار کرد: در کنار این مأموریت ها با توجه به فصل گردوتکانی که از بیستم شهریور ماه آغاز شده بود متأسفانه با تماس های مکرر مردمی، همکاران ما با سانحه سقوط گردوتکانان از درختان سر به فلک کشیده گردو روبرو شدند و در این مدت فعالیت های اورژانس چندین برابر شد.

,

مدیر اورژانس تویسرکان افزود: بدین ترتیب در بازه زمانی ۲۰ شهریور تا ۲۵ مهر ماه سال جاری و همزمان با فصل برداشت گردو در این شهرستان تویسرکان  ۱۲۶ گردوتکان به دنبال سقوط از درختان گردو دچار آسیب و جراحت شدند.

,

عبدالمالکی با بیان اینکه از این تعداد ۷۷ نفر در بیمارستان ولیعصر (عج) بستری شدند، تصریح کرد: ۲۰ مصدوم نیز برای ادامه درمان به مرکز ترومای استان اعزام شدند و ۲۹ مصدوم دیگر هم به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

,

وی از قطع نخاع شدن سه مصدوم در این حوادث خبر داد و عنوان کرد: با وجود توصیه های بسیار متأسفانه برخی گردوتکانان حتی با داشتن بیماری زمینه ای از درختان گردو بالا رفتند و یا اینکه در این حوزه کاربلد نبودند، گاهی هم از تجهیزات ایمنی همچون کمربند ایمنی استفاده نمی کردند.

,

انتهای پیام/؛ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه