اخبار داغ

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی:

۹۵ درصد مردم برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کرده‌اند

۹۵ درصد مردم برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کرده‌اند
علی زاهدی‌نیا گفت: جمعیت افرادی بالای 15 سال استان خراسان شمالی 684 هزار و 491 نفر است که از این تعداد 656 هزار و 567 نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی زاهدی نیا، مدیر کل ثبت احوال خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: تاکنون در استان خراسان شمالی 656 هزار و 567 فقره در خواست صدور کارت ملی هوشمند داد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه کل افراد بالای 15 سال در استان خراسان شمالی 684 هزار و 491 نفر  هستند، گفت: از این تعداد 95.6 درصد تاکنون درخواست کارت ملی هوشمند داده اند.

,

مدیرکل ثبت  احوال خراسان شمالی اضافه کرد: 29 هزار و 924 نفر از افراد واجد شرایط کارت ملی هوشمند در استان خراسان شمالی تاکنون هیچ اقدامی جهت دریافت کارت انجام نداده اند.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه به صورت هفتگی تعداد نسبتا زیادی کارت ملی هوشمند صادر و در چرخه تحویل قرار می گیرد، آمار دقیقی در رابطه با کارت های آماده تحویل در پست و کارت هایی که به دلیل نداشن تراشه در صف انتظار قرار دارند در دست نیست. 

,

زاهدی نیا با اشاره به اینکه ارائه بسیاری از خدمات اداری از قبیل خدمات بانکی منوط به داشتن کارت ملی هوشمند است، خاطرنشان کرد: افرادی که به هر دلیلی تاکنون موفق به ثبت درخواست کارت ملی هوشمند نشده اند، می توانند با مراجعه به نزدیکترین اداره ثبت احوال و یا دفتر پیشخوانی که خدمات ثبت احوال را ارائه می دهند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

,

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی اضافه کرد: افراد بعد ازاقدام جهت ثبت نام کارت ملی هوشمند طی همان روز و بعد از ثبت اطلاعات متقاضی، رسیدی تحویل شان می شود که تا صدور کارت این رسید حکم کارت ملی هوشمند را دارد و کد رهگیری مندرج بر روی آن در نقش سری و سریال کارت ملی هوشمند ایفای نقش می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه