اخبار داغ

آیت الله رئیسی:

پلیس ما مردمی است و در مقابل قاچاقچیان و اشرار مقتدرانه می‌ایستد

پلیس ما مردمی است و در مقابل قاچاقچیان و اشرار مقتدرانه می‌ایستد
رئیس قوه قضاییه گفت: پلیس ما مردمی است و مقابل قاچاقچیان و اشرار مقتدرانه می‌ایستد و با برهم زنندگان امنیت اجتماعی برخورد می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در صبحگاه مشترک ستاد فرماندهی ناجا گفت: اولین مولفه نیروی مقتدر دین مداری و ایمان به خداست؛ مردم‌داری و مردم باوری از مولفه‌های مهم اقتدار است، چراکه قدرت در جامعه ما از آن مردم متدین است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: روز اول ربیع الاول یادآور جان فشانی امیر المومنین (ع) در بستر پیامبر است؛ این روز بسیار مبارک است و این روز ایثار، جلوه بزرگ و جان فشانی ماندگار به نام امام علی (ع) ثبت شده است.

وی با بیان اینکه اتصال با مردم حماسه آفرین اقتدار می‌آفریند، افزود: روحیه انقلابی و خطرپذیری اقتدار می‌آفریند؛ روحیه انقلابی یعنی روحیه‌ای که هیچ مانعی را برای انجام وظیفه، ایجاد امنیت و اجرای عدالت به رسمیت نشناسد و همه موانع را رفع شدنی بداند. برای نیروی انتظامی ما زمان شناسی بسیار امر مهمی است.

وی گفت: مقام معظم رهبری عمود خیمه است، ایشان با سخنان حکیمانه خود نیرو‌های در صحنه را رهبری می‌کنند و این برای اقتدار امری مهم است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ادامه داد: امروز یکی از رمز‌های اقتدار، نظام پیشوا و مقتدا است. اگر به اقتضائات اقتدار که با اعمال خشونت تفاوت دارد توجه کنیم می‌بینیم اکنون در آمریکا پلیس منفور است، زیرا خشونت را پیشه کرده، اما بین قدرت و خشونت تفاوت است

رئیس دستگاه قضا بیان کرد: با خشونت و با قدرت سلاح و جایگاه، بر مردمی که امروز در آمریکا و اروپا عدالت خواهی می‌کنند صحبت کردن قدرت نیست، امیر المومنین این تفاوت را نشان دادند.

رئیسی گفت: پلیس ما مردمی است و مقابل قاچاقچیان و اشرار مقتدرانه می‌ایستد و با کسانی که امنیت اجتماعی جامعه را در فضای مجازی مخدوش می‌کنند برخورد می‌کند، این افراد باید شناسایی شوند، زیرا قانون مدار بودن نکته مهمی است.

وی با اشاره به فعالیت مأموران راهور گفت: کسانی که کار انتظام بخشی در جاده‌ها را انجام می‌دهند، کاری مهم می‌کنند. این انتظام بخشی باید قانون مندانه پیگیری شود، همچنین مرزبانان ما شبانه روز با چشمانی تیزبین از کشور مراقبت می‌کنند و کار آنان هم بسیار مهم است.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: امروز نیاز است که تمام مسئولان مرزبان فرهنگی و اجتماعی قانون شکنی‌ها و هنجارشکنان را شناسایی کنند و مقابل آن‌ها بایستند و امنیت را ایجاد کنند، زیرا امنیت بسیار مهم است و همکاران ما در دستگاه قضا حامی مأموران در میدان هستند.

وی ادامه داد: در تصمیم سازی و تصمیم گیری برای قاضی مأموران حاضر در صحنه مهم هستند، من از تمام ایثارگری‌ها و خطر پذیری‌های ماموران در صحنه قدردانی می‌کنم و برای همه طلب مزید توفیق دارم،امیدوارم روز به روز جلوه نیروی انتظامی بیشتر شود تا مردم، پلیسی با سه خصلت مهربان، با تدبیر و مقتدر را مشاهده کنند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ا

,

منبع: باشگاه خبرنگاران

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه