اخبار داغ

عیسی زاده:

دولتمردان نسبت به بازار و مشکلات معیشتی مردم بی تفاوت نباشند

دولتمردان نسبت به بازار و مشکلات معیشتی مردم بی تفاوت نباشند
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: از مسئولان امر انتظار داریم که بازار را به حال خود رها نکرده و به مسائل معیشتی و اقتصادی رسیدگی و مشکلات معیشتی مردم را برطرف کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیسی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با انتقاد از عدم عزم جدی برای رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم و وضعیت اقتصادی موجود، گفت: نمی دانم دولتمردان از وضعیت بازار و قیمت ها خبر دارند یا نه؟ آیا می دانند که در کشور چه می گذرد و تورم هست؟ آیا می دانند که یک کالای مشابه به چند قیمت متفاوت فروخته می شود؟ آیا می دانند که قیمت ها روز به روز افزایش می یابد؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر،,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با این وضعیت احساس می کنیم که دولت خود را جدای از مردم می داند، افزود: مردم ولی نعمت ما بوده و در همه صحنه ها حاضر بوده و حماسه آفرینی کرده اند و همین مردم نیز دولت و مجلس را سر کار آورده اند و در واقع هر چه داریم به برکت مردم است و باید به فکر این مردم بود و مشکلات آنها را برطرف کرد.

,

وی با اشاره متاسفانه اینگونه به نظر می آید که همتی از سوی دولت برای حل مشکلات مشاهده نمی شود، اظهار کرد: در این اوضاع که کرونا نیز مشکلات دوچندانی را ایجاد کرده است، از رئیس دولت و مسئولان امر انتظار داریم که بازار را به حال خود رها نکرده و به مسائل معیشتی و اقتصادی رسیدگی و مشکلات معیشتی مردم را برطرف کند.

,

عیسی زاده تصریح کرد: فرماندهان در دوران دفاع مقدس مانند شهید باکری ها و همت ها و باقری ها و خرازی ها و شهیدسلیمانى خط مقدم وجب به وجب سرزمین هاى مى گشت تا ایران سربلند و مقتدر بماند و جان خودش فدا کرد تا ملت ایران تحقیر نشود امروزه با تورم گرانى بیکارى پدر در مقابل خانواده اش وپسر و دختر تحصیل کرده در مقابل خانواده اش که سالها زحمت کشیده وجود خود را بى حاصل و ثمر مى داند کى مسولى کى باید جواب بدهید ؟ …. همواره در خط مقدم بودند و امروز نیز در جنگ اقتصادی باید از این فرماندهان دوران دفاع مقدس درس گرفته و مانند آنها در صحنه باشیم و مشکلات را حل و قفل ها را بگشاییم.

,

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه مسئولان اجرایی باید از خواب بیدار شده و به مشکلات رسیدگی کنند، اظهار کرد: باید مسئولان حضور میدانی داشته باشند چرا که با پشت میز نشستن و یا در محل کار خود را حبس کردن نمی توان فهمید که در این اوضاع سخت بر مردم چه می‌گذرد.

,

عیسی زاده با اشاره به اینکه دولت و مسئولان اجرایی باید اقدام عاجل و فوری در این زمینه انجام دهند، تصریح کرد: قیمت اساسی ترین کالاهای زندگی چند برابر شده است و روز به روز افزایش می یابدو دولت باید چاره ای به این وضعیت بیاندیشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه