اخبار داغ

امام‌جمعه کوهدشت:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار و قانون در جامعه‌ است

نیروی انتظامی مظهر اقتدار و قانون در جامعه‌ است
حجت‌الاسلام طهماسبی، امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به‌ضرورت هوشیاری در برابر حربه‌های دشمنان در فضای مجازی، گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و قانون در هر جامعه‌ای است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که در ستاد فرماندهی انتظامی کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: در فعالیت‌ها بایستی قائم به قسط و اهل عدالت بود و در پیشگاه خداوند متعال شهادت داد که این موارد را به نحو احسن برپا خواهیم کرد چراکه زیربنای امنیت، عدالت و قسط است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 وی با اشاره به اینکه امنیت به‌مثابه حواس برای انسان مستمراً موردنیاز است، افزود: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و قانون در هر جامعه‌ای است و در کشور ما با تدابیر هدایت گونه رهبر معظم انقلاب، با سرعت در حال افزایش است.

,

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه انتظارات از نیروی انقلابی، توقعات انقلابی و کارآمدی است، عنوان کرد: قدرت، عزت و رحمت سه مؤلفه اصلی فعالیت‌های نیروی انتظامی به شمار می رود.

,

وی با اشاره به‌ضرورت هوشیاری در برابر حربه‌های دشمنان در فضای مجازی، تصریح کرد: امروز جرائم به شکل جدید، خطرناک و پیچیده ای مجهز شده است بایستی برعلیه این جرائم اقدامات قاطع و دقیقی انجام داد.

,

طهماسبی با تقدیر از اقدام انقلابی نیروی انتظامی کوهدشت در برخورد قاطع با اراذل‌واوباش شهرستان، بیان کرد: برخی گناهان قابل‌بخشش نیست، بایستی گردن متخلفین و کسانی که نظم و امنیت را برای جامعه ای مختل می‌کنند، شکسته شود.

,

امام‌جمعه کوهدشت اشاره‌ای به سیاست آمریکا در منطقه خاورمیانه داشت و گفت: در شرایط حساسی هستیم بایستی همچنان آماده و هوشیار ‌باشیم، زیرا دشمن به جنگ ما آمده است، از طرفی تحریم دارو را انجام می‌دهد و از طرفی نیز در دفاع از حقوق بشر به میدان می‌آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه