اخبار داغ

مدیر سازمان بسیج کارگری سیستان و بلوچستان:

تفکر انقلابی و جهادی راهکار مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است/37شهید کارگر سهم سیستان و بلوچستان ‏از فاتحان دفاع مقدس

تفکر انقلابی و جهادی راهکار مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است/37شهید کارگر سهم سیستان و بلوچستان ‏از فاتحان دفاع مقدس
محمد قورزایی با اشاره به نقش بی بدیل کارگران در دوران دفاع مقدس گفت: امروز کارگران به عنوان سربازان خط مقدم نبرد اقتصادی وظیفه دارند با تفکر جهادی و انقلابی مانع تعطیلی کارخانجات و واحدهای تولیدی شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قورزایی، مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با تاکید بر این مطلب که کارگران زحمتکش ترین قشر جامعه به شمار می روند، بیان کرد: شهید برونسی یک الگوی مومن و کارگر است که به عنوان کارگر در جبهه ها حضور یافت و یکی از فرماندهان بزرگ ما شد.

وی با اشاره به نقش پررنگ کارگران در دفاع مقدس گفت: این قشر از جامعه در زمان جنگ تحمیلی در دو جبهه اقتصادی و خط مقدم نبرد با دشمن بعثی حضوری فعال داشتند و در کنار دفاع از کیان این مرز و بوم نگذاشتند چرخ تولید و اقتصاد توقفی داشته باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: در این برهه زمانی نیز که دشمن فرهنگ و اقتصاد ما را نشانه گرفته کارگران به عنوان سربازان خط مقدم نبرد اقتصادی وظیفه دارند با تفکر بسیجی، جهادی و انقلابی همچون همرزمان خود در هشت سال جنگ تحمیلی جلو نفوذ دشمن را گرفته و مانع تعطیلی کارخانجات و واحدهای تولیدی شوند.

وی تصریح کرد: جامعه کارگری کشور تاکنون ۱۴ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده که سهم سیستان و بلوچستان از این تعداد، 37 شهید است.
 
جهاد کارگران در طرح شیفت ایثار
 
مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان افزود: رزمندگان قشر بسیج کارگری در ادوار مختلف نقش مهمی در تاریخ ایران اسلامی داشته به گونه ای که در دوران قبل از انقلاب اسلامی، مبارزه با رژیم پهلوی و بعد از انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و پس از جنگ تحمیلی و دوران سازندگی در سنگر دفاع از حریم جمهوری اسلامی به مبارزه برخاستند و امروز در سنگر صنعت و اقتصاد کشور فعالیت دارند.

وی گفت: شیفت ایثار اقدامی ارزشمند و انقلابی است که با وجود تفکر بسیجی در بین تمام افراد جامعه سال هاست در دستور کار قرار دارد؛ در همین راستا و در تداوم جهاد کارگران همچون سالیان قبل، این قشر زحمتکش با مشارکت در این طرح، یک شیفت کاری را بدون دریافت دستمزد به خدمت فعالیت کرده و درآمد حاصل از آن را به نیازمندان اختصاص می دهند.
 
به گفته قورزایی، اجرای طرح حاتم حمایت از کالای ایرانی، برگزاری یادواره شهدای کارگر و برپایی نمایشگاه عکس چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تجلیل از رزمندگان و رونمایی از کتاب ستارگان جنوب شرق زندگینامه 37 شهید کارگر استان، ارائه خدمات مشاوره ای، برگزاری کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بستر فضای مجازی، مسابقه کتاب خوانی بیانیه گام دوم انقلاب، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدار، دیدار و تکریم خانواده شهدای قشر کارگر از دیگر برنامه های مهم در هفته بسیج کارگری خواهد بود.
 
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
, جهاد کارگران در طرح شیفت ایثار,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه