اخبار داغ

گزارش؛

انگشتان کوچک و به هم چسبیده مهرسا در انتظار خیرین+تصاویر/فیلم

انگشتان کوچک و به هم چسبیده مهرسا در انتظار خیرین+تصاویر/فیلم
مهرسا دختر یک ساله کهگیلویه و بویراحمدی که از بدو تولد انگشتان دست و پایش به هم چسبیده بودندچشم انتظار خیرین است تا راهی اتاق عمل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، نعمت سلامتی بزگترین نعمت است که شاید کمتر کسی قدردان آن باشد، خیلی از ما زمانی قدر دان سلامت خود هستیم که دچار گرفتاری و بیمار شویم، در آن صورت است که درک می کنیم سالم بودند چقدر ارزشمند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

بیمار بودن کودکان بزرگترین عذاب برای پدر و مادر است، پدر مادرهایی که حاضر هستند خودشان نباشند اما خار در چشم فرزندشان نرود، اما وقتی که بیمار شدند حاضر هستند همه دارایی شان را برای  برای سلامت فرزنشان هزینه کنند، اما این شرایط زمانی درد ناک است که درد کشیدن فرزندت را ببینی و به خاطر نداری نتوانی کاری انجام دهید.

,

, ,

مهرسا دختر یک ساله  کهگیلویه و بویراحمدی از شهرستان باشت است که از بدو تولد در ناحیه انگشتان دست و پا دچار مشکل بوده است، انگشتان دست و پای این دختر یک ساله به هم چسبیده هستند که باید در کودکی عمل جراحی جدایی این انگشتان را انجام دهد.

,

خانواده این کودک یک ساله توانایی تامین هزینه بیمارستان و عمل را ندارند، مهرسا کوچولو باید هر چه زودتر عمل شود تا جدایی دست و پاهایش انجام شود، اما نداشتن هزینه عمل جراحی باعث شده است که تا کنون اقدامی صورت نگیرد، و هر چه زمان بگذرد به ضرر این دختر بچه خواهد بود.

,

, ,

هم اکنون چشم امید مهرسا کوچولو بعد از خدا به دست خیرینی است که  شاید بتوانند بخشی از هزینه عمل جراحی این کودک را تامین کنند، انگشتان کوچک و به هم چسبیده مهرسا نیازمند توجه مردم و خیرین نوع دوست استان کهگیلویه و بویراحمد و حتی خارج از استان است.

,

طبق گفته دکتر این دختر بچه باید یک ماه دیگر تحت عمل جراحی قرار بگیرد که در صورت عدم تامین هزینه از طرف خانواده عمل به تعویق خواهد افتاد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه