اخبار داغ

مسئول هیئت یوسف زهرا (س) اصفهان:

هیئت های مذهبی که به فکر دانش آموزان بی بضاعت هستند/ راهکاری برای برخورداری همه دانش آموزان از سیستم آموزش آنلاین

هیئت های مذهبی که به فکر دانش آموزان بی بضاعت هستند/ راهکاری برای برخورداری همه دانش آموزان از سیستم آموزش آنلاین
مسئول هیئت یوسف زهرا (س) اصفهان گفت: یک هزار و 300 بسته لوازم التحریر و 39 تلفن همراه و تبلت تهیه و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا توشقانیان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص فعالیت های جهادی هیئت یوسف زهرا (س) اظهار کرد: این هیئت در بحث سیل سال گذشته 60 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی به استان های سیل زده مازندران، گلستان و لرستان و خوزستان اهدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مسئول هیئت یوسف زهرا (س) اصفهان گفت: سال  گذشته، سبد کالا، کمک های درمان و تسهیلات اشتغال زایی برای خانواده های نیازمند درنظر گرفتیم و همچنین بعد از شیوع بیماری کرونا کمک های معیشتی را در دستور کار خود قرار دادیم.
,
 
,
وی افزود: غذای گرم، سبد کالا و کمک های بهداشتی و درمانی بین خانوده های نیازمند توزیع شد؛ سه هزار بسته معیشتی و سه هزار و 500 پک بهداشتی در یک مرحله برای خانوده های بی بضاعت تهیه و توزیع شد.
,
 
,
توشقانیان با بیان اینکه 130 هزار پرس غذا در ماه رمضان و اطعام مهدوی در محله های زینبیه، حصه، هفتون توزیع شد، تصریح کرد: یک هزار و 800 بسته معیشتی و پک های بهداشتی در ماه رمضان و 70 هزار پرس غذا در دهه محرم در طرح اطعام حسینی توزیع شد.
,
 
,
وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی اضافه کرد: یک هزار و 300 بسته لوازم التحریر تهیه و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد و 39 تلفن همراه و تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا کردیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه