اخبار داغ

مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو لرستان:

اهدای عضو در بروجرد به ۳ بیمار زندگی بخشید

اهدای عضو در بروجرد به ۳ بیمار زندگی بخشید
امانی، مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو لرستان با بیان اینکه اهدای عضو یک نفر در بروجرد به 3 بیمار زندگی بخشید گفت: طی یک سال گذشته ۱۹ مورد اهدای عضو در لرستان انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه امانی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: اهدای عضو انجام شده مربوط به فرد ۵۳ ساله ای بود که بر اثر تصادف به سه بیمار زندگی دوباره بخشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی افزود: کلیه ها و کبد این فرد با رضایت خانواده به سه نفر بیمار اهدا شد. طی یک سال گذشته ۱۹ مورد اهدای عضو در استان لرستان انجام شده که اهدای عضو، زندگی بیش از ۷۰ بیمار را از مرگ نجات داده است.

,

مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو لرستان بیان کرد: طی یک سال گذشته خانواده ۲۵ نفر با توجه به شرایط برای اهدای عضو رضایت دادند که از بین این افراد ۱۹ نفر موفق به اهدای عضو شدند.

,

وی بیان کرد: بر اثر شیوع کرونا، اهدای عضو هم کاهش یافته چرا که باید بر روی افراد اهدا کننده آزمایشاتی انجام شود که در برخورد با ویروس کرونا قرار نگرفته باشند.

,

امانی فرهنگ سازی برای اهدای عضو را یک ضرورت برشمرد و گفت: نیاز است با کارهای فرهنگی و آموزشی فرهنگ سازی لازم برای اهدای عضو بیشتر ترویج داده شود تا اهدای عضو که یک کار پسندیده و نجات بخش است بیشتر گسترش یابد.

,

وی اظهار داشت: هر یک از عضوهایی که اهدا می شود جان یک بیمار نیازمند به این اعضا را نجات می دهد و زندگی دوباره در رگ های این بیماران جاری می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه