اخبار داغ

اگر محرومیت عیسی تایید شود، پس از 3 ماه می‌توان تعلیقش کرد؛

نصیرزاده: حرکت آل‌کثیر مسبوق به سابقه است؛ مثل مسی/ عادت کرده‌ایم که فکر کنیم دست‌هایی پشت پرده در کار است!

نصیرزاده: حرکت آل‌کثیر مسبوق به سابقه است؛ مثل مسی/ عادت کرده‌ایم که فکر کنیم دست‌هایی پشت پرده در کار است!
عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ گفت: عادت کرده‌ایم که فکر کنیم قدرت‌هایی ماورایی و دست‌هایی پشت پرده در کار است تا طرف ایرانی را نابود کند؛ اصلاً این‌طور نیست و ما نباید به دنبال بهانه‌جویی باشیم.
[

هوشنگ نصیرزاده، کارشناس حقوقی فوتبال ایران و عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره شرایط تایید لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس در پرونده محرومیت عیسی آل‌کثیر اظهار داشت: طرف ایرانی در ابتدا بایستی در جاانداختن دفاعیات و تفهیم کردن اظهارات خود به اعضای کمیته استیناف AFC توانایی داشته باشد و سپس راه برگرداندن رای محرومیت عیسی را طی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, AFC,

وی در ادامه صحبت‌هایش بیان کرد: وکیل و یا تیم دفاعی باشگاه پرسپولیس در این پرونده باید تا می‌توانند به مستندات و عکس‌های شامل شادی‌های آل‌کثیر اضافه کنند تا مسئولین حقوقی کنفدراسیون فوتبال آسیا متقاعد شوند در این شادی پس از گل نیت نژادپرستانه وجود نداشته است.

,

, ,

مدیرعامل سابق باشگاه ماشین‌سازی تبریز در مورد موضوع نژادپرستانه بودن شادی گل جنجالی مهاجم تیم پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس در این زمینه اصلاً نباید اختصارگویی کند و به دفاع کم قانع شود. در ایران این‌گونه شادی‌ها دارای پشتوانه نژادپرستی نیستند و همان‌طور که عیسی آل‌کثیر در تیم صنعت نفت هم گل می‌زد، این شادی را به‌خاطر کودک اقوام خود و یادآوری وی انجام می‌داد؛ کما این‌که چنین حرکتی مسبوق به سابقه است و توسط لیونل مسی هم انجام شده.

,

نصیرزاده در خصوص نحوه اعتراض پرسپولیسی‌ها به ماجرای بخشیده شدن محرومیت بازیکن الدحیل قطر نیز تصریح کرد: ما می‌گوئیم چرا مهدی بن‌عطیه را 2 ساعت قبل بازی بخشیدند، چرا نمی‌گوئیم سیامک نعمتی هم تحت شرایط مشابهی بخشیده شد؟ عادت کرده‌ایم که فکر کنیم قدرت‌هایی ماورایی و دست‌هایی پشت پرده در کار است تا طرف ایرانی را نابود کند. اصلاً این‌طور نیست و ما نباید به دنبال بهانه‌جویی باشیم.

,

, ,

عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال همچنین درباره نحوه دفاع باشگاه پرسپولیس از محرومیت مهاجمش تاکید داشت: این‌گونه مسائل به فدراسیون فوتبال ارتباطی ندارد و فدراسیون در این‌جا تنها نقش واسطه بین باشگاه و AFC را ایفا می‌کند. وکلای تعیین شده توسط باشگاه پرسپولیس بایستی با حضور در جلسه بررسی محرومیت عیسی آل‌کثیر، با ارائه مستندات و تصاویر خود از حق این مهاجم و این باشگاه دفاع کنند تا مدت محرومیت 6 ماهه این بازیکن تازه‌وارد به تعلیق کشیده شود.

, AFC,

هوشنگ نصیرزاده درخصوص رای احتمالی کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: من امیدوارم اگر مستندات معتبر و متعددی ارائه شود، پرسپولیس از این پرونده پیروز بیرون بیاید. شرایط به این‌گونه است که اگر پرسپولیس توانست رای AFC را برگرداند، محرومیت کان لم یکن تلقی شده و همه‌چیز به حالت عادی برمی‌گردد اما اگر پرسپولیس نتوانست، پس از 3 ماه از آغاز مدت محرومیت عیسی می‌توان درخواست تعلیق رای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا تقدیم کرد تا وی بتواند به بازی‌ها برگردد.

, AFC,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه