اخبار داغ

در مراسم معارفه شهردار جدید بوشهر؛

استاندار: دخالتی در انتخاب شهردار جدید بوشهر نداشتم/ عضو شورا: شهرداری شرایط اعتباری خوبی ندارد

استاندار: دخالتی در انتخاب شهردار جدید بوشهر نداشتم/ عضو شورا: شهرداری شرایط اعتباری خوبی ندارد
استاندار بوشهر گفت: شهردارانی که برای مرکز استان انتخاب شدند براساس تصمیم و نظر شورای شهر بوده و مجموعه استانداری و فرمانداری هیچ دخالتی در انتخاب شهردار نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ پیش از ظهر  امروز صالحیان رسما به عنوان شهردار بوشهر معرفی شد. در این جلسه استاندار، معاون عمرانی، فرماندار و برخی اعضا شورای شهر حضور و حکم امضاء شده شهردار توسط رحمانی فضلی وزیر کشور قرات شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

صالحیان که سومین شهردار شورای پنجم است، بدون حضور رئیس و نایب رئیس شورای شهر سکان مدیریت شهری مرکز استان را به دست گرفت.

,

و دیگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر، سومین شهردار بوشهر در شورای پنجم معرفی و آغاز به‌کار کرد.

,

شهردار مرکز استان پیشانی سایر شهرداری‌ها است

, شهردار مرکز استان پیشانی سایر شهرداری‌ها است,

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر با بیان اینکه در دولت روحانی سه شهردار و دو سرپرست به عنوان مدیریت مرکز استان بوشهر معارفه شده است، گفت: شهردارانی که برای مرکز استان انتخاب شدند براساس تصمیم و نظر شورای شهر بوده و مجموعه استانداری و فرمانداری هیچ دخالتی در انتخاب شهردار نداشته است. وزارت کشور براساس قانون به انتخاب شوراهای شهر احترام می گذارد و هیچ دخالتی از سوی استانداری برای عزل و نصب شهرداران صورت نگرفته است.

,

استاندار بوشهر اظهار کرد: برای توسعه شهر و ار ائه خدمات بهتر به شهروندان باید شهردار حمایت شود تا بتوانیم بهترین بهره برداری از فرصت ها داشته باشیم.

,

گراوند با بیان اینکه استان بوشهر گل سرسبد استانهای جنوبی است، افزود: در حوزه گردشگری سواحل استان بوشهر و بافت‌های قدیمی ظرفیت بسیار بالایی برای جذب توریست است.

,

وی عنوان کرد: شهردار مرکز استان به عنوان پیشانی سایر شهرداران باید در اجرای طرح‌های عمرانی برای سایر شهرها باشد.

,

شهردار جدید باید برای تکمیل پروژه ها تلاش دوچندان داشته باشد

, شهردار جدید باید برای تکمیل پروژه ها تلاش دوچندان داشته باشد,

عبدالخالق برزگر زاده عضو شورای شهر بوشهر گفت: زمان زیادی تا پایان عمر شورای شهر پنجم باقیی نمانده است که باید برای توسعه عمرانی در شهر حمایت های لازم صورت بگیرد.

,

عضو شورای شهر بوشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرداری بوشهر طرح های عمرانی زمین مانده بسیار زیادی دارد، نیاز است شهردار جدید با تعامل با سایر بخش های دولتی و تلاش چند برابری اقدامات خوبی داشته باشد.

,

, ,

برزگرزاده با اشاره به اینکه شرایط اعتباری  شهرداری خیلی خوب نیست، افزود: برای تسریع در روند پروژه ها باید از محل‌های تملک دارایی و سایر ردیف های اعتباری استفاده شود.

,

وی بیان کرد: ساماندهی وضعیت پسماند و بهبود شرایط بهداشتی، اجرای طرح‌های خدماتی، عمرانی و بهداشتی از الویت‌های شهر و مطالبات اصلی مردم است.

,

در پایان حکم صالیحان قرات و رسما شهردار جدید بندر بوشهر معرفی شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه