اخبار داغ

آصفری:

دولت درصدد فشار بر نظام برای مذاکرات برجامی ۲ و ۳ است

دولت درصدد فشار بر نظام برای مذاکرات برجامی ۲ و ۳ است
عضو کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت می‌خواهد نظام را وادار به مذاکرات برای برجام‌های دو و سه کند؛ درصورتی‌که خروجی مثبتی از برجام یک عاید ملت نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، محمدحسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار داشت: دولت نه‌تنها بازار ارز، بلکه حوزه اقتصاد را به‌طور کلی رها کرده است و برنامه‌ای برای حل مشکلات اقتصادی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: متأسفانه تیم اقتصادی دولت، ضعیف‌ترین تیم اقتصادی در ۴۰ سال گذشته است و هیچ برنامه‌ای برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی در دستورکار خود ندارد.

,

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های پولی، مبادلات اقتصادی و صنعت و معدن و هر حوزه‌ای که می‌تواند گره‌گشای مشکلات اقتصادی باشد، دولت بلاتکلیف رها کرده و هیچ ایده و برنامه‌ای برای آنها ندارد.

,

آصفری ادامه داد: مسئله قیمت ارز یکی از پنج سؤال کلیدی نمایندگان مجلس از رئیس دولت است که باید به آن پاسخ دهد.

,

وی با بیان این مطلب که عمده‌ترین دلیل رها کردن حوزه اقتصادی این است که دولت می‌خواهد فشار بر مردم افزایش یابد تا نظام را مجبور کند توافق با غرب را بپذیرد، عنوان کرد: دولت می‌خواهد نظام را وادار به مذاکرات برای برجام‌های دو و سه کند؛ درصورتی‌که خروجی مثبتی از برجام یک عاید ملت نشده است.

,

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت هدفمند حوزه اقتصاد را رها کرده است و به این معنی است که او می‌تواند کنترل کند، اما به خاطر اینکه فشار را به دستگاهای دیگر وارد کند تا مسئله FATF و برجام‌های دو و سه به تصویب برسد.

,

آصفری گفت: اگر قرار است هر مذاکره‌ای با غرب صورت پذیرد، ابتدا باید توانمندی اقتصادی کشور افزایش یابد تا قدرت چانه‌زنی دولت درمقابل طرف‌های مذاکره‌کننده افزایش یابد.

,

وی درباره دستورکار جلسه آینده کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خاطرنشان کرد: کمیسیون طرح اصلاح قانون انتخابات را در دستورکار خود قرار داده و آن بررسی خواهد کرد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه