اخبار داغ

جواب تست بانوان امروز مشخص می‌شود؛

عزتی: از 240 نفر تست کرونا گرفتیم،فقط 4 الی 5 نمونه مثبت بود/ برنامه تیم ملی هندبال بزودی مشخص می شود

عزتی: از 240 نفر تست کرونا گرفتیم،فقط 4 الی 5 نمونه مثبت بود/ برنامه تیم ملی هندبال بزودی مشخص می شود
دبیر فدراسیون هندبال گفت: لیگ هندبال را با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم.
[

علیرضا عزتی دبیر فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در مورد برگزاری دور اول رقابتهای لیگ برتر هندبال اظهار داشت: پس از انجام چندین مرحله تستهای کرونا از بازیکنان و مربیان تیمهای لیگ برتری توانستیم دور اول رقابتهای لیگ را با موفقیت برگزار کنیم. از بین 240 تستی که گرفته شد فقط 4 یا 5 نفر نمونه مثبت داشتیم که در مقیاس عدد کلی، آمار کمی به حساب می‌آید. ضمن اینکه افسر بهداشت فدراسیون پزشکی ورزشی در سالن حضور دارد و روی تمامی مسایل مختلف نظارت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عزتی ادامه داد: قبلا یک مسابقه هندبال نهایت یک ساعت و نیم طول می‌کشید و بلافاصله مسابقه بعدی را برگزار می‌کردیم؛ اما در حال حاضر هر مسابقه تا مسابقه بعدی 3 ساعت زمان می‌برد چون باید پس از رقابت اول کل رختکن‌های تیمها و داوران را ضدعفونی و گندزدایی کنیم و همین موضوع باعث شده تا زمان بیشتری برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی صرف شود.

,

دبیر فدراسیون هندبال در مورد سطح کیفی رقابتها تاکید کرد: با اینکه 8 ماه را به دلیل مشکلات ناشی از کرونا از دست دادیم و تیمها تمرین نداشتند، اما خوشبختانه سطح کیفی رقابتها قابل قبول بوده و با گذشت زمان بهتر هم می‌شود.

,

عزتی به پخش تلویزیونی رقابتها اشاره کرد و توضیح داد: بعد از سالها که شاید یک مسابقه نصف و نیمه از لیگ هندبال در تلویزیون پخش می‌شد این بار با همراهی دوستان در شبکه ورزش برای چند روز پیاپی مسابقات زنده هندبال را داشتیم و همین موضوع باعث دلگرمی و انگیزه اهالی هندبال شد. امیدواریم این قضیه ادامه داشته باشد و مسابقات دور دوم هم بصورت زنده از سیما پخش شود.

,

دبیر فدراسیون هندبال به برگزاری لیگ بانوان هم اشاره کرد و گفت: از تمامی تیمهای بانوان هم تست کرونا گرفته شد که جواب آزمایش‌ها امروز مشخص می‌شود. پس از آن در چهار روز، دور اول رقابتها را برگزار می‌کنیم که تیمها در دو گروه به میدان می‌روند.

,

علیرضا عزتی همچنین در مورد وضعیت تیمهای ملی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری دور دوم لیگ برتر هندبال آقایان، به سرعت اردوی دوم تیم ملی جوانان را برپا می‌کنیم. این تیم خودش را برای مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا آماده می‌کند؛ مسابقاتی که به میزبانی شیراز در اواخر اسفندماه برگزار می‌کنیم و باید از همین حالا به فکر تقویت تیم‌مان باشیم. ضمن اینکه اردوی تیم ملی بزرگسالان هم بزودی برنامه‌اش مشخص می شود و نفرات برگزیده به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه