اخبار داغ

سلیمی در گفت‌وگو با دانا:

پدیده «حقوق‌های نجومی» از شرکت‌های دولتی جمع نشده است/ نباید درخصوص بودجه شرکت‌ها بر سر مجلس کلاه برود

پدیده «حقوق‌های نجومی» از شرکت‌های دولتی جمع نشده است/ نباید درخصوص بودجه شرکت‌ها بر سر مجلس کلاه برود
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تا پیش از این بر سر مجلس در بررسی بودجه شرکت ها کلاه گذاشته می شد باید تدبیری شود تا امسال در مقوله بودجه شرکت های دولتی سر مجلس کلاه نرود.
[

علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به پدیده حقوق‌های نجومی گفت: بعد از ورود مجلس به مسئله حقوق های نجومی در بخش های دولتی در بسیاری از موارد جلوی این اقدام گرفته شد و پرداخت حقوق های نجومی به عناوین مختلف از جمله پاداش و اضافه کار متوقف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه متاسفانه هنوز در برخی شرکت های دولتی پدیده حقوق های نجومی به شکل پنهان وجود دارد ادامه داد: برخی افراد با اسامی متعدد دریافت های عجیب و غریب با عناوین گوناگون از جمله ماموریت، کارانه و پاداش حقوق های نجومی دریافت می کنند.

,

سلیمی گفت: در برخی بانک ها به اسم های گوناگون اعضای هیئت مدیره ها دریافتی های عجیب و غریب نجومی دارند، افراد خاص سیاسی هم در حالی که شاید در طول سال حتی در یک جلسه هم شرکت نکنند اما به اسم حق جلسه دریافتی های نجومی دارند.

,

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه باید بودجه شرکت های دولتی در مجلس به صورت مو به مو بررسی شود تا به پدیده حقوق های نجومی پایان داده شود تصریح کرد: تا پیش از این بر سر مجلس در بررسی بودجه شرکت ها کلاه گذاشته می شد و باید تدبیری شود تا امسال در مقوله بودجه شرکت های دولتی سر مجلس کلاه گذاشته نشود.

,

 

,

انتهای پیام/ک 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه