اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان:

امنیت جامعه، نباید فدای سرعت در انتشار اخبار شود

امنیت جامعه، نباید فدای سرعت در انتشار اخبار شود
سردار سلمان امیری گفت: امنیت جامعه و دقت روی حوادث، نباید فدای سرعت در انتشار اخبار شود، در زمان بروز حوادث و اتفاقات به ما وقت دهید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سردار سلمان امیری، فرمانده جدید نیروی انتظامی استان همدان، صبح امروز در نشست خبری بمناسبت قرارگیری در آستانه هفته ی ناجا به بیان انتظارات پلیس از رسانه پرداخت و خطاب به آن ها گفت: تعاملات خود را با پلیس بیشتر کنید. آموزش و پاکسازی شبکه های اجتماعی، آموزش در خصوص آسیب های استفاده از مواد مخدر، در کنار اعتیاد، طلاق، بیکاری، سرقت و جرائم صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: در تمامی جرائم، پلیس حساسیت دارد و از اصحاب رسانه می خواهیم بیشتر از قبل با پلیس و معاونت اجتماعی در ارتباط باشند.

,

امیری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه انتقاد های به جای اصحاب رسانه کمک شایانی به ما خواهد کرد، تاکید کرد: امنیت جامعه و دقت روی حوادث، نباید فدای سرعت در انتشار اخبار شود، در زمان بروز حوادث و اتفاقات به ما وقت دهید.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان هدف پلیس و رسانه را مشترک و ایجاد امنیت مطلوب در جامعه دانست و گفت: رویکرد رسانه ها باید آموزش جامعه باشد، مثلا با آگاهی بخشی به مردم در ارتباط با فرهنگ رانندگی و ترافیک، می توان در کاهش تصادفات سهیم بود.

,

وی با توجه به شرایط ایجاد شده از ویروس کرونا گفت: خبرنگاران با پوشش خبری در فضای مجازی و صداو سیما به مردم رعایت بهداشت را آموزش دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه